Ai nevoie de
Decorator de evenimente în Cartierul Herastrau București?
Experții în stilul locațiilor sunt mai mult decât pregătiți să-ți asume nevoile de decorare a evenimentelor, de îndată ce ai sarcina pe platforma noastră.
Persone verificate și evaluate de către alți clienți
Cu până la 50% mai ieftin decât firmele
Oferte nelimitate gratuite și fără obligații
Plăți sigure prin intermediul platformei
Serviciu în aceiași zi sau în funcție de programul tău
Ce este platforma Taskuri?
Postează un task
Un task este o sarcină. Spune-ne cu ce te putem ajuta, când și unde.
Vezi ofertele
Obțineți oferte de la taskeri de încredere.
Rezolvă-ți taskul
Alegeți persoana potrivită pentru sarcina ta.
De ce să angajezi un serviciu de Decorator de evenimente prin platforma Taskuri?
Platforma Taskuri vă conectează în câteva minute cu decorator de încredere la prețuri accesibile și flexibile. Tot ce trebuie să faceți este să postați o sarcină, și vă vom economisi ore plictisitoare de căutare a decoratori pe internet. În curând, veți primi oferte de la decoratori evaluați și recenzați pe platforma noastră. Apoi, veți putea compara cotațiile și consulta profilurile taskerilor toate într-un singur loc.
Indiferent de tipul de sarcină cu care aveți nevoie de ajutor, Taskerii platformei sunt aici pentru a vă ajuta! Taskul dumeavoastră este trimis către Taskerii interesați și disponibili imediat după postare, iar aceștia vă vor contacta cu oferte personalizate.
De asemenea, puteți solicita ajutor de la decoratori din apropierea dumneavoastră dacă preferați să colaborați cu cineva din zona locală. Selectați acum butonul verde „Solicită gratuit oferte” sau „Posteaz task” și veți primi oferte de la decoratori cu experiență în cel mai scurt timp.
Oferte imediate
Începe să primești oferte pentru a-ți îndeplini sarcina cât mai curând posibil!
Prețuri flexibile
Alege oferta care îți place și ți se potrivește.
Recenzii reale
Decide taskerul – fiecare utilizator primește o recenzie după sarcină.
Profesioniști locali
Alege din rândul experților din apropierea dumneavoastră.
Altele în Evenimente
Recente taskuri cu Decorator de evenimente în Cartierul Herastrau București
Setup logistica eveniment tip conferinta, mese, scaune pt 50 persoane
Curatenie dupa eveniment zi de nastere. Suprafata 120mp Open space
Agent de securitate eveniment zi de nastere. Supraveghere invitati, sa lucreze cu managerul locatiei in stransa legatura.
200 lei
Hostesa flyere, stand targul de nunti
De mutat logistica eveniment, bar, televizior de la Negustori 16 la targul de nunti. necesar duba si ajutor manipulare si de strans duminica seara
Realizarea unor mese, scaune si obiecte de mobilier usoare conform schita de eveniment, mutare mese, scaune, canapele.
Exista lift in bloc, doresc mutare de 2 scaune birou o masa cafea 2 tv-uri unul mare, electrocasnice mici espressor cuptor microunde aspiratoare, plante si bagaje (in pungi)
Content pentru social media, poze si video uri afara cat si in locatii tip cafenea, restaurant, etc.
Descărcare elemente decorative de nuntă dintr-o rulotă aflată în parcarea locației: - Indicator lemn 200 cm - Oglindă verticală 150 cm - Rama + șevalet - Panou PVC + suport cupru 160 cm - 2 stâlpi decorativi din ghips (100 cm) Vom lăsa cheile de la rulotă la locație (Domeniile Săftica), dar avem nevoie de ajutorul dvs. pentru descărcarea acestora dimineață. Atașez o poza cu unul dintre elemente să vă dați seama despre ce este vorba.
500 lei
Eveniment cu 70 persoane, aperitive diverse și grătar de porc, pui, pește, salate, sosuri, bramzeturi, foietaje
Am nevoie de o persoană pentru descărcarea unor elemente decorative voluminoase (panou foto, indicator lemn, 2 stălpi de lemn, 1 prosecco cart), necesare pentru o nuntă organizată la Domeniile Săftica. Decorațiunile se vor afla în parcarea locației, în interiorul unei rulote și este necesar ca persoana responsabilă să manipuleze cu grijă fiecare obiect. Interval orar estimat: 10:00-12:00
De debarasat gunoi menajer, mobilier uzat, dulapuri, recamier, canapea, fotoliu, de la etajul 6
250 lei
Daca aveti nevoie de ajutor in planificarea unui eveniment, nunta, botez, majorat, petreceri aniversare sau petreceri in familie, va pot ajuta
OFER SERVICII DIVERSE, MONTAT DEMONTAT MOBILA , AMENAJARE GRADINA , ZUGRAVIT
Buna! As avea nevoie de o persoana care sa ma ajute sa aranjez un apartament, dat gauri cu bormasina pentru o oglinda, tablouri, etc. Multumesc!
860 lei
Am nevoie de un fotograf și de dorit video, care poate participa la diferite evenimente, nuntă, zile, evenimente speciale.
Sunt mulțumită de colaborare
600 lei
DJ pentru diferite evenimente, prepoderial pe timp de noapte și weekend
Evenimente au loc într-o atmosferă frumoasă, se descurcă bine
Lucru pe timp de seară, la un restorant la diferite evenimente
Colaborarea este bună chiar din plin eveniment
Sunt o persoană care regizez și organizez diferite evenimante, am nevoie de o persoana plina de inițiativa în calitate de Ajutor de petrecere, pentru o colaborare frumoasa si de lung timp
Am avut o colaborare frumoasă, care continuă și la moment
Sa fie disponibil partime de a participa la diferite evenimente pe o ora doua, plata la eveniment
Am avut parte de o colaboare foarte productivă, cu mari perspective