Termeni și condiții
Termenii și condițiile Taskuri (actualizate în august 2023) prezintă obligațiile și responsabilitățile Taskuri și ale dvs. pe Platforma Taskuri.
Acordul de utilizare: www.taskuri.ro
Taskuri operează o platformă online care permite Utilizatorilor să se conecteze prin Platforma Taskuri cu alți Utilizatori care furnizează Servicii.
Vă rugăm să citiți cu atenție acești termeni și toate politicile, inclusiv Regulile comunității și Politica de confidențialitate înainte de a utiliza Platforma Taskuri. Aceste Politici sunt încorporate în prezentul Acord prin referință.
Compania: Taskuri Platform RO SRL, Reg. Com. J2024033594006, cu sediul social STR. VERZIȘORI NR. 6, BL. D, AP. B118, SECTOR 4, BUCUREȘTI.
Toți termenii definiți în acest Acord au sensul care le este dat în Glosarul Taskuri.
1. DOMENIUL SERVICIILOR TASKURI
Principii de baza
1.1. Taskuri oferă Platforma Taskuri pentru a permite posterelor să publice sarcini publicate.
1.2. Taskers pot face o Ofertă ca răspuns la o Sarcină Postată. Unele părți ale detaliilor Ofertei pot fi puse la dispoziția publicului, inclusiv pentru utilizatorii de internet care nu sunt Utilizatori.
1.3. Un Poster poate revoca sau modifica o Sarcină Postată în orice moment înainte de a accepta o Ofertă. Taskuri își rezervă dreptul de a anula toate ofertele pentru o sarcină postată făcută înainte de modificare.
1.4. Dacă un Poster acceptă o Ofertă pe Platforma Taskuri, se creează un Contract de Sarcină (Task Contract) între Tasker și Poster.
1.5. La crearea unui Task Contract, Posterul trebuie să plătească Prețul Acordat în Contul de Plată.
1.6. La crearea Contractului de activitate, Taskuri a furnizat Servicii Taskuri, iar Taxa de conectare este datorată și plătibilă.
1.7. Odată ce Contractul de Sarcină este creat, Tasker-ul și Posterul pot modifica Contractul de Sarcină pe Platforma Taskuri. Posterul și Tasker sunt încurajați să folosească sistemul de mesagerie privată al Taskuri pentru a modifica sau modifica Contractul de Sarcină (inclusiv Prețul Acordat) sau pentru a comunica în alt mod.
1.8. Odată ce Serviciile sunt finalizate, Tasker-ul trebuie să notifice acest lucru pe Platforma Taskuri.
1.9. Odată ce Serviciile sunt finalizate, Posterul trebuie să furnizeze o notificare în acest sens pe Platforma Taskuri.
1.10. Odată ce sarcina publicată a fost finalizată și afișul confirmă că serviciile au fost finalizate sau dacă Taskuri este mulțumit că serviciile au fost finalizate, taxa de serviciu Tasker va fi plătită și fondurile Tasker vor fi eliberate de către Taskuri din contul de plată către Tasker. Cu toate acestea, acest proces nu se aplică plății Serviciilor Recurente, care este abordată în clauza 1.20 de mai jos.
1.11. După finalizarea (îndeplinirea) Contractului de sarcini, părțile sunt încurajate să examineze și să ofere feedback cu privire la Serviciile de pe Platforma Taskuri.
Search Assist / Posteri creează ofertă pentru servicii
1.12. Taskuri poate oferi, de asemenea, o funcție de asistență la căutare care le permite Posterilor să trimită o ofertă de servicii.
1.13. O Ofertă trimisă de un Poster care utilizează Asistentul de căutare poate fi notificată altor Utilizatori și acești Utilizatori pot alege să facă o Revendicare Instantanee a acesteia.
1.14. Când utilizați Search Assist, un Contract de Sarcină este creat atunci când un Tasker face o Revendicare Instantanee (și în cazul Serviciilor Recurente, un Contract de Sarcină este creat doar pentru prima Apariție). Pentru Serviciile Recurente, următorul Contract de Sarcină este creat la finalizarea Apariției anterioare.
1.15. Un Poster își poate revoca sau modifica Oferta prin utilizarea Asistenței de căutare, inclusiv pentru Serviciile recurente, în orice moment înainte ca un Tasker să facă o Revendicare Instantanee. Taskuri își rezervă dreptul de a anula toate Sarcinile postate efectuate înainte de revocare sau modificare.
1.16. Taskuri poate oferi, de asemenea, o funcționalitate de Listare a Taskerilor care permite Taskerilor să publice Oferte pentru Servicii.
1.17. Taskuri poate publica Listări ale Taskerilor din când în când, conform propriei sale discreții absolute.
1.18. Un Poster poate solicita rezervarea unei Listări a Taskerilor făcând clic pe butonul de Solicitare Rezervare sau Acceptă și completând cererea de rezervare. Taskerul poate apoi face o ofertă pentru a efectua Sarcina. Când se utilizează Listarea Taskerilor, un Contract de Sarcină este creat atunci când Poster-ul acceptă oferta făcută de Tasker.
1.19. Un Tasker poate revoca sau modifica Listarea sa ca Tasker în orice moment înainte ca un Poster să accepte oferta Tasker-ului.
1.20. Pentru Servicii Recurente și în conformitate cu clauza 1.21, odată ce Apariția a fost finalizată și Taskerul confirmă finalizarea Apariției (sau dacă Taskuri este mulțumit că Apariția a fost finalizată), atunci Fondurile Tasker pentru acea Apariție vor fi eliberate automat de către Taskuri din Contul de Plăți către Tasker.
1.21 Posterul poate alege să suspende plata automată a Fondurilor Tasker pentru o Apariție în termen de 24 de ore de la confirmarea de către Tasker că Apariția a fost finalizată. Dacă Posterul oprește astfel de plată automată în conformitate cu această clauză, atunci Fondurile Tasker nu vor fi eliberate de către Taskuri din Contul de Plăți către Tasker până când Posterul confirmă, de asemenea, că Apariția a fost finalizată.
Listare a Taskerilor
Servicii recurente
2. ROLUL ȘI OBLIGAȚIILE TASKURI
2.1. Taskuri furnizează numai Platforma Taskuri, permițând Utilizatorilor să publice și să facă Oferte pentru Sarcini Postate sau să publice Oferte pentru Servicii sau să facă Revendicări Instantanee ale Listărilor Tasker.
2.2. Taskuri permite doar persoanelor cu vârsta peste 18 ani să devină Utilizatori.
2.3. Utilizatorii trebuie să fie persoane fizice, dar pot specifica în descrierea contului lor că reprezintă o entitate comercială.
2.4. La discreția sa absolută, Taskuri poate refuza să permită oricărei persoane să se înregistreze sau să creeze un cont la Taskuri sau să anuleze sau să suspende sau să modifice orice cont existent, inclusiv dacă Taskuri consideră în mod rezonabil că comportamentul unui Utilizator (inclusiv o încălcare a prezentului Acord) este dăunător funcționării Platformei Taskuri.
2.5. Înregistrarea și crearea unui cont cu Taskuri sunt gratuite. Nu există nicio taxă pentru ca un Poster să posteze sarcini sau pentru alți Utilizatori Taskuri pentru a revizui conținutul de pe Platforma Taskuri, inclusiv sarcinile postate.
2.6. Taskuri nu își asumă nicio responsabilitate pentru niciun aspect al interacțiunii Posterului și Tasker, inclusiv, dar fără a se limita la, descrierea, performanța sau livrarea Serviciilor.
2.7. Taskuri nu are nicio responsabilitate și nu oferă nicio garanție cu privire la adevărul sau acuratețea oricărui aspect al oricărei informații furnizate de Utilizatori, inclusiv, dar fără a se limita la, capacitatea Taskerilor de a îndeplini sarcini sau de a furniza articole sau de onestitatea sau acuratețea oricăror informații furnizate de Posteri sau capacitatea Posterilor de a plăti pentru Serviciile solicitate.
2.8. Cu excepția răspunderii în legătură cu orice Condiție care nu poate fi exclusă, Serviciul Taskuri este furnizat „ca atare” și fără nicio garanție sau condiție, expresă sau implicită. În măsura permisă de lege, noi și furnizorii noștri declinăm în mod special orice garanții implicite de titlu, vandabilitate, potrivire pentru un anumit scop și neîncălcare.
2.9. Taskuri nu are obligația față de niciun Utilizator de a asista sau de a se implica în orice dispută între Utilizatori, deși poate face acest lucru pentru a îmbunătăți experiența Utilizatorului.
2.10. Înțelegeți și sunteți de acord că Taskuri nu desfășoară nicio investigație în legătură cu niciun tasker sau furnizor de servicii terță parte înainte de a fi admis pe platformă, inclusiv verificări penale, verificarea calificării sau licenței deținute sau orice caracter sau alte verificări ale caracterului adecvat. Al unui operator de sarcini sau al unui furnizor de servicii terț pentru a îndeplini orice sarcină pe care ar putea pretinde că o poate furniza pe platformă. Înțelegeți și sunteți de acord că sunteți singurul responsabil pentru efectuarea oricăror verificări adecvate a antecedentelor și pentru obținerea referințelor, licențelor, certificărilor sau dovezilor de asigurare înainte de a angaja un angajat pentru a presta servicii. În plus, înțelegeți și sunteți de acord că sunteți singurul responsabil pentru efectuarea propriilor evaluări, decizii și evaluări cu privire la alegerea unui personal. Sunteți de acord să vă asumați toate riscurile și sunteți de acord să eliberați în mod expres, să despăgubiți și să lăsați inofensiv Taskuri de orice pierdere, răspundere, vătămare, deces, daune sau costuri apărute sau legate în orice mod de servicii.
3. OBLIGAȚII UTILIZATORULUI
3.1. Veți respecta întotdeauna:
(a) acest Acord (inclusiv toate Politicile) și toate legile și reglementările aplicabile;
(b) postarea numai a informațiilor precise pe Platforma Taskuri;
(c) asigurarea că sunteți conștient de legile care se aplică ca Poster sau Tasker sau în legătură cu utilizarea Platformei Taskuri.
3.2. Sunteți de acord că orice conținut (furnizat fie de către Taskuri, un Utilizator sau o terță parte) pe Platforma Taskuri nu poate fi utilizat pe site-uri terțe sau în alte scopuri comerciale fără permisiunea prealabilă a Taskuri.
3.3. Nu trebuie să utilizați Platforma Taskuri în scopuri ilegale sau imorale.
3.4. Trebuie să mențineți controlul asupra contului Taskuri în permanență. Acest lucru include interzicerea altora de a utiliza contul dumneavoastră, sau de a transfera sau vinde contul dumneavoastră sau orice conținut al acestuia unei alte persoane.
3.5. Acordați Taskuri o licență nelimitată, globală, fără drepturi de autor și gratuită de a utiliza, reproduce, modifica și adapta orice conținut și informații postate pe Platforma Taskuri în scopul publicării materialelor pe Platforma Taskuri și în orice alt fel cum ar putea fi necesar pentru furnizarea Serviciului Taskuri, pentru promovarea generală a Serviciului Taskuri și așa cum este permis de acest Acord.
3.6. Sunteți de acord ca orice informație postată pe Platforma Taskuri să nu fie, în niciun fel, potențial sau efectiv dăunătoare Taskuri sau oricărei alte persoane. Dăuna poate include, dar nu se limitează la, pierderile economice suferite sau care pot fi suferite de către Taskuri.
3.7. Fără a limita orice prevedere a acestui Acord, orice informație pe care o furnizați către Taskuri sau o publicați într-o Ofertă sau o Sarcină Postată (inclusiv ca parte a unei Oferte) trebuie să fie actuală și menținută la zi și nu trebuie să:
(a) conțină orice fel de date de contact;
(b) fie falsă, inexactă sau înșelătoare;
(c) fie frauduloasă sau să implice vânzarea de articole contrafăcute sau furate;
(d) încalce drepturile de autor, patent, marcă înregistrată, secret comercial sau alte drepturi de proprietate sau drepturi de proprietate intelectuală ale unei terțe părți, drepturi de publicitate, confidențialitate sau intimitate;
(d.ii) încalce orice lege, statut, ordin sau reglementare aplicabilă (inclusiv, dar fără a se limita la cele referitoare la controlul exporturilor și importurilor, protecția consumatorilor, concurența neloială, dreptul penal, antidiscriminarea și legile privind practicile comerciale corecte);
(e) fie defăimătoare, calomnioasă, amenințătoare sau hărțuitoare;
(f) fie obscenă sau să conțină orice material care, în discreția absolută a Taskuri, este în orice fel inadecvat sau ilegal, inclusiv, dar fără a se limita la imagini obscene, inadecvate sau ilegale; sau
(g) să conțină orice cod malițios, date sau set de instrucțiuni care intenționat sau neintenționat cauzează daune sau subminează funcția prevăzută a oricărei Platforme Taskuri, inclusiv, dar fără a se limita la viruși, troieni, viermi, bombe cu ceas, cancelboti, ouă de Paște sau alte rutine de programare de calculator care pot deteriora, modifica, șterge, interfera negativ, intercepta fără voie, accesa fără autoritate sau expropria orice sistem, date sau Informații Personale.
3.8 Platforma Taskuri poate, din când în când, să utilizeze funcționalități bazate pe locație sau pe hărți. Platforma Taskuri poate afișa locația Posterilor și Taskerilor celor care navighează pe Platforma Taskuri. Un Utilizator nu are voie să dezvăluie niciodată detalii personale, cum ar fi numele complet al Posterului, numărul străzii, numărul de telefon sau adresa de email într-o Sarcină Postată sau în orice altă comunicare publică pe Platforma Taskuri.
3.9. Dacă sunteți un Tasker, trebuie să aveți dreptul de a furniza Servicii în baza unui Contract de Sarcină și să lucrați în jurisdicția în care Serviciile sunt prestate. Trebuie să respectați obligațiile fiscale și reglementare în legătură cu orice plată (inclusiv Fonduri pentru Tasker) primită în temeiul unui Contract de Sarcină.
3.10. Nu trebuie să percepeți unui Poster, atunci când furnizați Servicii, nicio taxă în plus față de Fondurile pentru Tasker. Cu toate acestea, părțile unui Contract de Sarcină pot conveni să modifice Prețul Agreat prin intermediul Platformei Taskuri.
3.11. Nu trebuie să solicitați plăți în afara Platformei Taskuri de la Poster pentru Servicii, cu excepția cazului în care este permis de clauza 3.12 și numai dacă Platforma Taskuri nu facilitează rambursarea prin intermediul Contului de Plăți a costurilor prevăzute în clauza 3.12.
3.12. Dacă un Tasker este de acord să plătească anumite costuri pentru finalizarea Serviciilor (cum ar fi echipamentul necesar pentru finalizarea Serviciilor), Taskerul este singurul responsabil pentru obținerea oricărui rambursare de la Poster. Taskuri sfătuiește Taskerii să nu accepte să suporte costuri înainte de a primi plata pentru aceste costuri, cu excepția cazului în care Taskerul este sigur că Posterul va rambursa costurile prompt.
3.13. Pentru funcționarea corectă a Platformei Taskuri (inclusiv asigurarea, stabilirea prețurilor corecte și conformitatea cu Politicile), Taskerul trebuie să se asigure că, dacă subcontractează o parte din executarea Serviciilor către o terță parte în conformitate cu un Contract de Sarcină, atunci acea terță parte trebuie să fie și ea un Utilizator înregistrat al Platformei Taskuri.
3.14. Dacă Taskuri determină la discreția sa exclusivă că ați încălcat oricare obligație în cadrul acestei clauze 3 sau că ați încălcat unul sau mai multe Contracte de Sarcină, își rezervă dreptul să elimine orice conținut, Sarcină Postată sau Ofertă pe care ați trimis-o Serviciului Taskuri sau să anuleze sau să suspende contul dumneavoastră și/sau orice Contract de Sarcină.
4. TAXE
4.1. O Taxă de Conexiune este plătibilă către Taskuri în legătură cu rezervările efectuate pe Platformă. Când un Client acceptă o ofertă a unui Tasker, Sarcina este atribuită acelui Tasker și se formează un Contract de Sarcină între cele două părți. În acest moment, Clientul va fi taxat cu Prețul Agreat plus Taxa de Conexiune ca considerație pentru utilizarea Serviciilor Taskuri de către Poster.
4.2 Separat de Taxa de Conexiune taxată la Poster, un Tasker este taxat cu o Taxă de Serviciu pentru Tasker ca considerație pentru utilizarea Serviciilor Taskuri de către Tasker.
4.3 Când un Client eliberează Plata pentru Sarcină către Tasker, Taxa de Serviciu pentru Tasker și Taxa de Conexiune vor fi reținute de Taskuri.
4.4 Taxa de Conexiune și Taxa de Serviciu pentru Tasker includ TVA (sau echivalentul taxei la furnizări, inclusiv TVA).
4.5 Cu excepția clauzei 5, toate Taxele și tarifele plătibile către Taskuri sunt nerambursabile și non-anulabile, cu excepția drepturilor dumneavoastră în conformitate cu orice Condiții care nu pot fi excluse.
4.6 Dacă Taskuri introduce un nou serviciu pe Platforma Taskuri, Taxele aplicabile pentru acel serviciu vor fi plătibile începând cu lansarea serviciului.
4.7 Taskuri își rezervă dreptul de a modifica orice Taxe și Taxe de Anulare din când în când, iar orice modificări vor fi actualizate pe site-ul Taskuri.ro.
5. PLĂȚI, RESTITUȚI ȘI ANULĂRI
5.1. Dacă Contractul de Sarcină este anulat din orice motiv (de către un Poster, un Tasker sau în conformitate cu acest Acord) înainte de începerea Contractului de Sarcină, atunci dacă Taskuri este rezonabil mulțumit că Prețul Agreat (și, dacă este cazul, Taxa de Conexiune) ar trebui returnate Posterului, acele sume (după caz) vor fi rambursate Posterului sub formă de Credite Taskuri, iar o Taxă de Anulare va fi datorată Taskuri de către Utilizatorul căruia îi poate fi atribuită anularea Contractului de Sarcină conform clauzelor 5.7 sau 5.8.
5.2. Dacă Posterul este responsabil pentru anularea Contractului de Sarcină (vezi clauza 5.8), Taxa de Conexiune va fi reținută de către Taskuri.
5.3. Dacă Tasker-ul este responsabil pentru anularea Contractului de Sarcină (vezi clauza 5.7), Taskuri va deduce Taxa de Anulare din următoarea cerere de plată a Taskerului (sau din mai multe cereri de plată, până când Taxa de Anulare este plătită integral).
5.4. La cererea Clientului relevant trimisă către Asistența Taskuri, Taskuri poate rambursa Prețul Agreat (și Taxa de Conexiune, dacă este cazul) către metoda de plată originală a Posterului.
5.5. Orice sumă returnată de Taskuri unui Poster în numele unui Tasker conform clauzei 5.1 va fi o datorie pe care Taskerul o datorează Taskuri și poate fi compensată de Taskuri cu orice alte plăți datorate oricând Taskerului.
5.6. Orice Taxă de Anulare neachitată de către un Utilizator conform clauzei 5.1 va fi o datorie pe care acel Utilizator o datorează Taskuri și poate fi, de asemenea, compensată de Taskuri cu orice alte plăți datorate oricând Utilizatorului.
5.7. Anularea unui Contract de Sarcină va fi atribuită Tasker-ului în cazul în care:
(a) Posterul și Tasker-ul se înțeleg în mod mutual să anuleze Contractul de Sarcină; sau
(b) după tentativele rezonabile, dar nereușite ale unui Poster de a lua legătura cu un Tasker pentru a executa Contractul de Sarcină, Contractul de Sarcină este anulat de Poster; sau
(c) Tasker-ul anulează Contractul de Sarcină; sau
(d) Contractul de Sarcină este anulat conform clauzei 3.14 ca urmare a acțiunilor sau încălcării Tasker-ului.
5.8. Anularea unui Contract de Sarcină va fi atribuită unui Poster în cazul în care:
(a) Posterul anulează Contractul de Sarcină (cu excepția cazului prevăzut în clauza 5.7(b)); sau
(b) Contractul de Sarcină este anulat conform clauzei 3.14 ca urmare a acțiunilor sau încălcării Posterului.
5.9. Dacă părțile convin la orice taxă suplimentară de anulare plătibilă în cadrul Contractului de Sarcină, este responsabilitatea părții afectate să solicite orice sumă datorată direct de la cealaltă parte.
5.10. Taskuri poate să ia până la 5-7 zile lucrătoare pentru a procesa returnarea Prețului Agreat sub formă de Credite Taskuri sau pentru a procesa (după o cerere din partea unui Poster) o rambursare către metoda de plată originală a Posterului.
5.11. Dacă, din orice motiv, Fondurile pentru Tasker nu pot fi transferate sau altfel făcute către Tasker sau returnate Posterului (după caz) sau dacă nu se face nicio cerere pentru Fondurile pentru Tasker, Fondurile pentru Tasker vor rămâne în Contul de Plăți până când sunt plătite sau altfel pentru până la trei luni de la data la care Posterul a plătit inițial Prețul Agreat în Contul de Plăți.
5.12. După cele 3 luni prevăzute în clauza 5.11 și cu condiția să nu existe nicio dispută în legătură cu Fondurile pentru Tasker, Fondurile pentru Tasker vor fi creditate Posterului sub formă de Credite Taskuri.
5.13. Dacă Contractul de Sarcină este anulat și un Utilizator care este parte în Contractul de Sarcină poate demonstra că lucrul în cadrul Contractului de Sarcină a fost început, atunci suma Prețului Agreat care trebuie returnată Posterului va depinde de procesul de mediere și soluționare a disputelor din clauza 18. Cu toate acestea, Taxa de Anulare va fi întotdeauna datorată conform clauzei 5.1.
5.14. Taskuri poate suspenda un Cont de Utilizator la discreția sa exclusivă pentru Anulări repetate.
6. Credite Taskuri
6.1 Credite Taskuri:
(a) pot fi utilizate de Utilizatorul creditat pentru a plăti pentru orice Servicii noi prin intermediul Platformei Taskuri;
(b) nu sunt rambursabile sau convertibile în bani în afara cazului în care Posterul a depus o cerere pentru returnarea Creditele Taskuri către metoda lor originală de plată;
(c) nu pot fi înlocuite, schimbate, reîncărcate sau transferate către o altă carte sau cont;
(d) sunt valabile timp de 12 luni de la data la care respectivele Credite Taskuri sunt aplicate în contul unui Utilizator, data emiterii sau achiziționării sau orice dată de expirare aplicată de Taskuri (cu condiția îndeplinirii oricăror cerințe legislative specifice contrare ale jurisdicțiilor);
(e) dacă Creditele Taskuri sunt dobândite în alt mod decât în conformitate cu acest Acord, ar putea fi, de asemenea, condiționate de respectarea termenilor și condițiilor suplimentare sau diferite, așa cum sunt specificate în legătură cu Creditele Taskuri, cum ar fi o restricție privind momentul în care Creditele Taskuri pot fi utilizate (de exemplu, doar pentru primul Contract de Sarcină al unui Utilizator), specificarea unei valori minime a Serviciilor sau specificarea unei valori maxime de credit sau reducere; și
(f) nu trebuie reproduse, copiate, distribuite sau publicate direct sau indirect în nicio formă sau prin niciun mijloc pentru utilizarea de către o entitate diferită de Utilizatorul creditat, sau stocate într-un sistem de recuperare a datelor, fără acordul scris prealabil al Taskuri-ului.
6.2 Utilizatorul creditat cu Credite Taskuri este singurul responsabil pentru securitatea oricăror Credite Taskuri. Cu excepția Condițiilor care nu pot fi excluse, Taskuri nu va avea nicio răspundere pentru nicio pierdere sau deteriorare a Creditele Taskuri și nu are nicio obligație de a înlocui Creditele Taskuri.
6.3 Taskuri nu va accepta, și poate refuza sau anula, orice Credite Taskuri pe care le determină în mod rezonabil, la discreția sa, că au fost utilizate încălcând acest Acord sau au fost falsificate, manipulate sau sunt în mod altfel frauduloase și Taskuri își rezervă dreptul de a semnala orice activitate frauduloasă suspectată autorităților relevante de aplicare a legii. În special, Creditele Taskuri, cum ar fi cupoanele promoționale, voucherele sau codurile distribuite sau circulate fără aprobarea noastră, de exemplu pe un forum de discuții de pe internet sau pe un site web de "chilipiruri ", nu sunt valabile pentru utilizare și pot fi refuzate sau anulate.
6.4 Taskuri are dreptul la orice valoare a Creditele Taskuri care nu este răscumpărată înainte ca Creditele Taskuri să expire sau să fie anulate de către Taskuri.
7. Parteneri de afacere
7.1 Taskuri poate încheia acorduri cu Parteneri de Afaceri și poate căuta să angajeze Taskeri pentru prestarea de Servicii de Afaceri. Taskerii care sunt de acord să presteze Servicii de Afaceri pentru Partenerii de Afaceri recunosc și sunt de acord că Taskuri și Partenerul de Afaceri pot revinde Serviciile furnizate unor terțe părți pentru o taxă majorată.
7.2 Partenerii de Afaceri pot solicita ca Taskerii care furnizează Servicii de Afaceri să fie aprobați sau să dețină anumite calificări. Taskuri poate ajuta Partenerii de Afaceri să găsească Taskeri cu calificările potrivite. Taskuri nu oferă nicio garanție că va promova toți Taskerii cu calificările potrivite către Partenerii de Afaceri.
7.3 Partenerii de Afaceri pot solicita ca Taskerii să încheie un Contract cu Partenerul de Afaceri înainte de a furniza Servicii de Afaceri.
7.4 În cazul în care un Tasker acceptă o Sarcină Postată cu un Partener de Afaceri:
(a) Taskerul trebuie să furnizeze Servicii de Afaceri Partenerului de Afaceri în conformitate cu Contractul de Sarcină și orice Contract cu Partenerul de Afaceri aplicabil;
(b) termenii Contractului cu Partenerul de Afaceri vor avea prioritate în măsura oricărei inconsistente.
8. Plăți
8.1 Taskuri utilizează un Furnizor de Plăți pentru a opera Contul de Plăți.
8.2 În măsura în care este relevant pentru furnizarea Contului de Plăți, termenii de la https://stripe.com/ssa/ sunt încorporați în acest Acord și vor avea prioritate în fața acestui Acord în măsura oricărei inconsistente în ceea ce privește furnizarea Contului de Plăți.
8.3 Dacă Taskuri schimbă Furnizorul de Plăți, s-ar putea să vi se solicite să fiți de acord cu orice termeni suplimentari cu acei furnizori. Dacă nu sunteți de acord cu aceștia, vi se vor oferi mijloace alternative de plată.
9. Servicii ale Terților
9.1 Taskuri poate din când în când să includă Servicii ale Terților pe Platforma Taskuri. Aceste Servicii ale Terților nu sunt furnizate de Taskuri.
9.2 Serviciile ale Terților sunt oferite Utilizatorilor conform termenilor și condițiilor terților. Serviciile ale Terților pot fi promovate pe Platforma Taskuri ca o facilitate pentru Utilizatorii noștri care ar putea găsi Serviciile ale Terților interesante sau utile.
9.3 Dacă un Utilizator se implică cu un furnizor de Servicii ale Terților, acordul va fi direct între Utilizator și acel furnizor de Servicii ale Terților.
9.4 Taskuri nu face nicio reprezentare sau garanție cu privire la Serviciile ale Terților. Cu toate acestea, pentru a ne ajuta să continuăm să îmbunătățim Platforma Taskuri, Utilizatorii pot informa Taskuri despre experiența lor cu Serviciile ale Terților aici.
10. Verificare și Insignele
10.1 Taskuri poate utiliza Servicii de Verificare a Identității.
10.2 Sunteți de acord că Serviciile de Verificare a Identității ale Taskuri pot să nu fie complet precise, deoarece toate Serviciile Taskuri depind de informațiile furnizate de Utilizatori și/sau informațiile sau Serviciile de Verificare furnizate de terțe părți.
10.3 Sunteți singurul responsabil pentru verificarea identității, iar Taskuri nu își asumă nicio responsabilitate pentru orice utilizare făcută a unui Serviciu de Verificare a Identității Taskuri.
10.4 Serviciile de Verificare a Identității Taskuri pot fi modificate în orice moment.
10.5 Platforma Taskuri poate include și un sistem de feedback inițiat de Utilizator pentru a ajuta la evaluarea Utilizatorilor.
10.6 Taskuri poate pune la dispoziție Insigne pentru Taskeri. Insigna disponibilă poate fi solicitată de către Tasker prin intermediul Platformei Taskuri și aranjată în numele Taskerului și emisă de Taskuri, contra unei taxe. Obținerea Insignelor poate fi condiționată de furnizarea unor anumite informații sau documente de către Tasker și determinată de Taskuri sau un verificator terț care va fi guvernat de termenii săi.
10.7 Recunoașteți că Insignele sunt verificări punctuale și s-ar putea să nu fie precise în momentul în care sunt afișate. Recunoașteți că, în măsura în care v-ați bazat pe o Insignă la încheierea unui Contract de Sarcină, ați făcut-o fiind conștient de această limitare. Ar trebui să verificați orice Insignă cu Taskerul înainte de a începe sarcina.
10.8 Rămâne responsabilitatea Taskerului să se asigure că informațiile sau documentele furnizate pentru obținerea unei Insigne sunt adevărate și precise și trebuie să informeze imediat Taskuri dacă o Insignă nu mai este validă.
10.9 Taskuri poate, la discreția sa, emite Insigne pentru Taskeri contra unei taxe.
10.10 Emiterea unei Insigne către un Tasker rămâne în controlul Taskuri, iar afișarea și utilizarea unei Insigne este licențiată Taskerului pentru utilizare doar pe Platforma Taskuri. Orice verificare obținută ca rezultat al emiterii unei Insigne nu poate fi folosită în alte scopuri în afara Platformei Taskuri.
10.11 Taskuri își rezervă discreția și dreptul de a nu emite sau de a elimina fără notificare o Insignă dacă sunteți în încălcare a oricăreia dintre termenii acestui Acord, Insigna a fost emisă în mod incorect, obținută fals, a expirat, nu mai este validă sau din orice alt motiv care necesită eliminarea acesteia de către Taskuri.
11. Alte insigne
Nu sunt.
12. Asigurare
12.1 Taskuri poate (dar nu este obligată) oferi Utilizatorilor săi din România oportunitatea de a obține asigurare pentru anumite Contracte de Sarcină. Toate astfel de asigurări vor fi oferite de o terță parte. Orice cerere și termeni și condiții pentru astfel de asigurări de terțe părți vor fi afișate pe site-ul Taskuri atunci când vor fi disponibile. Taskuri confirmă că toate polițele de asigurare sunt Servicii de Terțe Părți și sunt guvernate de termeni suplimentari stabiliți pentru Servicii de Terțe Părți.
12.2 Taskuri nu afirmă că orice asigurare pe care o dobândește sau care este oferită prin intermediul Platformei Taskuri este adecvată sau potrivită pentru niciun Utilizator în parte.
12.3 Fiecare Utilizator trebuie să facă propriile investigații cu privire la necesitatea oricărei alte asigurări și Taskerii rămân responsabili pentru a se asigura că au și mențin suficientă asigurare pentru a acoperi Serviciile furnizate altor Utilizatori ai Platformei Taskuri.
12.4 Taskuri poate încheia, de asemenea, alte asigurări în sine, iar aceste asigurări pot, la opțiunea Taskuri, extinde anumite tipuri de acoperire către Utilizatori. Taskuri își rezervă dreptul de a schimba termenii politicilor sale de asigurare cu furnizorii de asigurare de terțe părți în orice moment. Un rezumat al politicilor este disponibil pe site-ul Taskuri, iar detaliile politicii pot fi solicitate prin intermediul Taskuri. Utilizatorii sunt responsabili să se familiarizeze cu aceste detalii.
12.5 Recunoașteți și sunteți de acord că în cazul în care se face o cerere legată de orice servicii prestate și/sau bunuri furnizate de un Tasker și asigurarea încheiată de Taskuri (dacă există) răspunde acelei cereri, atunci această clauză se aplică. Dacă se face o cerere împotriva unui Tasker, Taskuri poate (în măsura în care Taskerul este de acord) să opteze să facă o cerere în temeiul oricărei politici aplicabile și dacă cererea este de succes, Taskuri își rezervă dreptul de a recupera orice exces sau deductibil plătibil în legătură cu cererea de la Tasker. În cazul în care Taskuri face o cerere și asiguratorul evaluează că Taskerul este responsabil, Taskuri are dreptul să se bazeze pe această evaluare. Dacă nu plătiți niciun exces datorat în conformitate cu această clauză, Taskuri poate, de asemenea, să opteze să compenseze această sumă cu unele sau toate excesele plătite de către Taskuri în viitoarele sume pe care le poate datora dumneavoastră.
12.6 Recunoașteți și sunteți de acord că în cazul în care se face o cerere legată de orice servicii prestate și/sau bunuri furnizate de un Tasker și asigurarea încheiată de Taskuri (dacă există) nu răspunde cererii sau cererea este sub nivelul excesului plătibil către asigurator, atunci această clauză se aplică. Taskuri poate opta să respingă sau să plătească o sumă pentru a rezolva o cerere care nu este acoperită de polițele de asigurare proprii ale Taskuri. În măsura în care Taskerul era sau ar fi fost răspunzător pentru suma cererii, dacă Taskuri optează să plătească o sumă pentru a rezolva cererea, suma plătită de Taskuri poate fi recuperată de Taskuri de la Tasker. Taskuri poate, de asemenea, să opteze să compenseze această sumă cu viitoarele sume pe care le poate datora Taskerului.
12. Păreri
13.1 Puteți depune o plângere cu privire la orice comentariu făcut pe Platforma Taskuri folosind funcția „Raportare” a Platformei Taskuri sau contactând Taskuri prin intermediul Platformei Taskuri.
13.2 Taskuri are dreptul să suspende sau să încheie contul dumneavoastră în orice moment dacă Taskuri, în discreția sa exclusivă, este preocupat de orice feedback despre dumneavoastră sau consideră că evaluarea dumneavoastră de feedback este problematică pentru ceilalți Utilizatori Taskuri.
14. LIMITAREA RĂSPUNDERII
Vă rugăm să consultați Termenii Specifici țării dvs. pentru excluderile și limitările de răspundere aplicabile.
15. CONFIDENȚIALITATE
15.1 Furnizorii de servicii terți vor oferi serviciile lor în conformitate cu Politica lor de Confidențialitate. Înainte de a accepta orice serviciu de la o terță parte, trebuie să revizuiți și să fiți de acord cu termenii lor de serviciu, inclusiv cu politica lor de confidențialitate.
15.2 Taskuri va încerca să vă permită să efectuați tranzacții anonime pe Platforma Taskuri. Cu toate acestea, pentru a asigura că Taskuri poate reduce incidența fraudelor și a altor comportamente în încălcare a Ghidurilor Comunității, Taskuri își rezervă dreptul de a solicita Utilizatorilor să se verifice pentru a rămâne Utilizatori.
16. MODIFICĂRI ALE ACORDULUI
16.1 Taskuri poate modifica acest Acord sau Politicile (și actualiza paginile Taskuri pe care sunt afișate) din când în când. Taskuri vă va trimite notificarea cu privire la astfel de modificări în contul dvs. Taskuri sau vă va informa data viitoare când vă autentificați.
16.2 Atunci când sunteți de acord în mod activ cu termenii modificați (de exemplu, făcând clic pe un buton cu inscripția „Accept”), sau utilizați Platforma Taskuri în orice mod, inclusiv angajându-vă în orice acțiuni legate de un Contract de Sarcină, termenii modificați vor fi efecți imediat. În toate celelalte cazuri, termenii modificați vor deveni automat efecți în termen de 30 de zile de la notificarea inițială către dvs.
16.3 Dacă nu sunteți de acord cu nicio modificare a acestui Acord (sau a politicilor noastre), trebuie să încheiați contul dvs. sau să notificați Taskuri, care vă va încheia contul Taskuri și să încetați să utilizați Serviciul Taskuri.
17. FĂRĂ CALITATE DE REPREZENTANT
17.1 Prin acest Acord nu se creează nicio relație de agenție, parteneriat, joint venture, angajator-angajat sau altă relație similară. În special, nu aveți autoritatea de a obliga Taskuri, entitățile sale conexe sau afiliații în niciun fel. Taskuri confirmă că toate Serviciile Furnizate de Terțe Părți care pot fi promovate pe Platforma Taskuri sunt furnizate exclusiv de astfel de Furnizori de Servicii Terți. În măsura permisă de lege, Taskuri dezaprobă în mod specific toată răspunderea pentru orice pierdere sau daună suferită de dvs. în orice mod din cauza executării sau neexecutării unui astfel de Serviciu Furnizat de Terțe Părți.
18. NOTIFICĂRI
18.1 Cu excepția cazului în care se specifică altfel, orice notificare trebuie făcută prin poștă ordinară înregistrată sau prin e-mail, fie la adresa de contact a Taskuri așa cum este afișată pe Platforma Taskuri, fie la adresa de contact a Utilizatorilor Taskuri furnizată la înregistrare. O notificare va fi considerată făcută:
(a) dacă este trimisă prin e-mail, la 24 de ore după expedierea e-mailului, cu excepția cazului în care Utilizatorului i se notifică că adresa de e-mail nu este validă sau e-mailul nu poate fi livrat și
(b) dacă este trimisă prin poștă preplătită, la trei zile lucrătoare după data expedierii, sau în a șaptea zi lucrătoare după data expedierii dacă este trimisă sau postată din afara jurisdicției în care aveți contul Platformei Taskuri.
18.2 Notificările referitoare la executarea oricărui Serviciu Furnizat de Terțe Părți trebuie transmise către acea terță parte așa cum este stabilit în termenii și condițiile Furnizorului de Servicii Terțe Părți.
19. MEDIERE ȘI SOLUȚIONARE A LITIGIILOR
19.1 Taskuri vă încurajează să încercați să rezolvați disputele (inclusiv cereri de returnare sau rambursare) direct cu alți Utilizatori. Prin urmare, recunoașteți și sunteți de acord că Taskuri poate, în discreția sa absolută, să furnizeze informațiile dvs. altor părți implicate în dispută.
19.2 Dacă apare o dispută cu un alt Utilizator, trebuie să cooperați cu celălalt Utilizator și să faceți o încercare reală de a rezolva disputa.
19.3 Taskuri poate alege să ajute Utilizatorii să rezolve disputele. Orice Utilizator poate trimite o dispută către Taskuri. Trebuie să cooperați cu orice investigație efectuată de Taskuri. Taskuri își rezervă dreptul de a lua o decizie finală (acționând în mod rezonabil) pe baza informațiilor furnizate de Utilizatori și de a direcționa Furnizorul de Plăți să efectueze plata în consecință. Puteți înainta disputa dvs. către celălalt Utilizator sau hotărârea Taskuri într-o instanță sau tribunal aplicabil.
19.4 Taskuri are dreptul să rețină orice Preț Convenit care face obiectul unei dispute în Contul de Plăți, până când disputa este rezolvată.
19.5 Taskuri poate oferi acces la un Serviciu de Soluționare a Disputelor Furnizat de Terțe Părți. Dacă se oferă un astfel de serviciu, oricare dintre părți poate solicita celeilalte părți să se supună Serviciului de Soluționare a Disputelor Furnizat de Terțe Părți dacă părțile nu au reușit să rezolve disputa direct. Termenii și condițiile pentru Serviciul de Soluționare a Disputelor Furnizat de Terțe Părți vor fi disponibili la cerere. Serviciul de Soluționare a Disputelor Furnizat de Terțe Părți este un Serviciu Furnizat de Terțe Părți și Utilizatorii sunt responsabili pentru plata oricăror costuri asociate cu Serviciul de Soluționare a Disputelor Furnizat de Terțe Părți în conformitate cu termenii și condițiile Serviciului de Soluționare a Disputelor Furnizat de Terțe Părți.
19.6 Disputele cu orice Furnizor de Servicii Terțe Părți trebuie să fie soluționate în conformitate cu orice proces de soluționare a disputelor stabilit în termenii de serviciu ai Furnizorului de Servicii Terțe Părți.
19.7 Dacă aveți o reclamație cu privire la Serviciul Taskuri, vă rugăm să ne contactați.
19.8 Dacă Taskuri vă furnizează informații despre alți Utilizatori în scopul soluționării disputelor în conformitate cu acest articol, recunoașteți și sunteți de acord că aceste informații vor fi utilizate numai în scopul soluționării disputei (și niciun alt scop) și că veți fi responsabil și veți răspunde față de Taskuri pentru orice costuri, pierderi sau răspunderi suferite de Taskuri în legătură cu orice cereri referitoare la orice altă utilizare a informațiilor nepermise de acest Acord.
20. ÎNCETAREA
20.1 Fie dvs., fie Taskuri puteți rezilia contul dvs. și acest Acord în orice moment, din orice motiv.
20.2 Încetarea acestui Acord nu afectează niciun Contract de Sarcină care a fost încheiat între Utilizatorii Taskuri.
20.3 Serviciile Furnizate de Terțe Părți sunt condiționate și guvernate de termenii și condițiile furnizorului de servicii terțe părți.
20.4 Secțiunile 4 (Taxe), 13 (Limitarea Răspunderii) și 18 (Mediere și Soluționare a Litigiilor) și oricare alte termeni care, prin natura lor, ar trebui să continue să se aplice, vor supraviețui oricărei încetări sau expirări a acestui Acord.
20.5 Dacă contul dvs. sau acest Acord sunt reziliate din orice motiv, atunci nu veți putea, fără acordul Taskuri (în discreția sa absolută), să creați alte conturi cu Taskuri și vom putea rezilia orice alte conturi pe care le operați.
21. GENERALITĂȚI
21.1 Acest Acord este guvernat de legile specificate în Termenii Specifici țării dvs.
21.2 Prevederile acestui Acord sunt divizibile și, în cazul în care o prevedere a acestui Acord este considerată nulă sau inaplicabilă, aceasta poate fi eliminată, iar prevederile rămase vor fi aplicabile.
21.3 Acest Acord poate fi atribuit sau cesionat de către Taskuri către o terță parte fără consimțământul dvs. În cazul unei atribuiri sau cesionări, Utilizatorul va rămâne legat de acest Acord.
21.4 Acest Acord stabilește întreaga înțelegere și acord între Utilizator și Taskuri cu privire la subiectul său.
ANEXA A: CONTRACT DE SARCINĂ MODEL
Termenii utilizați în acest Contract de Sarcină au semnificația stabilită în Glosarul Taskuri. Un Contract de Sarcină este creat în conformitate cu Acordul Taskuri. Cu excepția cazului în care se convine altfel, Posterul și Executorul de Sarcină intră într-un Contract de Sarcină pe următoarele termene:
1 DATA DE ÎNCEPERE ȘI DURATA
1.1 Contractul de Sarcină este creat atunci când Posterul acceptă Oferta Executorului de Sarcină pe o Sarcină Publicată pentru a furniza Servicii. Când se utilizează Asistența pentru Căutare, Contractul de Sarcină este creat atunci când Executorul de Sarcină face o Cerere Instantanee.
1.2 Contractul de Sarcină va continua până la rezilierea în conformitate cu clauza 7.
2 SERVICII
2.1 Executorul de Sarcină va efectua Servicii într-un mod adecvat și calificat.
2.2 Executorul de Sarcină trebuie să presteze Serviciile la timpul și locația convenite.
2.3 Părțile trebuie să își îndeplinească obligațiile în conformitate cu orice alte termene sau condiții convenite de părți în timpul sau după crearea Contractului de Sarcină.
2.4 Părțile recunosc că Contractul de Sarcină este unul de serviciu personal în care Posterul a selectat Executorul de Sarcină pentru a presta Serviciile. Prin urmare, Executorul de Sarcină nu trebuie să subcontracteze nicio parte a Serviciilor către nicio terță parte fără consimțământul Posterului.
2.5 Executorul de Sarcină rămâne responsabil și răspunzător în permanență față de Poster pentru orice acțiuni sau omisiuni ale unui subcontractor, ca și cum acele acțiuni sau omisiuni ar fi fost efectuate de către Executorul de Sarcină.
3 GARANȚII
3.1 Fiecare parte garantează că informațiile furnizate în crearea Contractului de Sarcină sunt veridice și exacte.
3.2 Executorul de Sarcină garantează că deține (și orice subcontractor deține) dreptul de a lucra și de a furniza Servicii și deține toate licențele relevante în jurisdicția în care Serviciile sunt prestate.
PLATĂ SAU ANULARE
4.1 Odată cu crearea Contractului de Sarcină, Posterul trebuie să plătească Prețul Convenit în Contul de Plată.
4.2 Odată cu finalizarea Serviciilor, Executorul de Sarcină va furniza notificare pe Platforma Taskuri.
4.3 Posterul va fi invitat să confirme că Serviciile sunt finalizate. Dacă Executorul de Sarcină a finalizat Serviciile în conformitate cu clauza 2, Posterul trebuie să utilizeze Platforma Taskuri pentru a elibera Fondurile Executorului de Sarcină din Contul de Plată. Pentru Serviciile Recurente, Fondurile Executorului de Sarcină pentru o Ocazie vor fi eliberate automat de Taskuri din Contul de Plată către Executorul de Sarcină, cu excepția cazului în care Posterul le pune pe pauză în conformitate cu Acordul Taskuri al Utilizatorului.
4.4 Dacă părțile convin să anuleze Contractul de Sarcină sau Posterul nu poate să contacteze Executorul de Sarcină pentru a presta Contractul de Sarcină, Fondurile Executorului de Sarcină vor fi gestionate conform Acordului Taskuri al Utilizatorului.
LIMITAREA RĂSPUNDERII
5.1 Cu excepția răspunderii pentru încălcarea unei Condiții Necesare, părțile exclud toate Pierderile Consecințiale care rezultă din sau în legătură cu Serviciile, și orice cereri formulate de către orice terț, sau Contractul de Sarcină, chiar dacă partea care cauzează încălcarea știa că pierderea era posibilă sau pierderea era altfel previzibilă.
5.2 Cu excepția oricărei asigurări sau acord în sens contrar, răspunderea fiecărei părți față de cealaltă, cu excepția încălcării oricărei Condiții Necesare, este limitată la Prețul Convenit.
DISPUTE
6.1 Dacă apare o dispută între părți, acestea vor încerca să rezolve disputa în termen de 14 zile prin negociere informală (telefonic, prin e-mail sau în alt mod).
6.2 Dacă părțile nu reușesc să rezolve disputa în conformitate cu clauza 6.1, oricare parte poate trimite disputa către Taskuri și acționa în conformitate cu clauza 18 a Acordului Taskuri.
ÎNCETAREA CONTRACTULUI
7.1 Contractul de Sarcină se va încheia atunci când:
(a) Serviciile sunt finalizate și Prețul Convenit este eliberat din Contul de Plată;
(b) una dintre părți este reziliată sau suspendată de pe Platforma Taskuri, la alegerea celeilalte părți;
(c) altfel convenit de părți sau de Serviciul de Dispute de la Terți; sau
(d) notificată de Taskuri în conformitate cu Acordul Taskuri al părții.
APLICAREA POLITICILOR
părțile includ prin referință Politicile aplicabile.
LEGILE APLICABILE
Contractul de Sarcină este guvernat de legile jurisdicției în care a fost postată Sarcina pe Platforma Taskuri.
ANEXA B: TERMENI SPECIFICI
TERMENI PENTRU ROMANIA
Dacă sunteți un Utilizator care are un cont pe Platforma Taskuri în (sau Serviciile sunt prestate în) România, atunci următoarele termene vor fi aplicabile sau pot modifica acest Acord în măsura specificată:
(a) "Taskuri " înseamnă Taskuri Platform RO SRL, Reg. Com. J2024033594006, cu sediul social STR. VERZIȘORI NR. 6, BL. D, AP. B118, SECTOR 4, BUCUREȘTI., e-mail office@taskuri.ro;
(b) Referirea la "lei " sau "leu" se referă la unitatea monetară a României;
(c) Termenii implicit incluși în Condițiile Negociabile includ termenii implicați în Legea Drepturilor Consumatorului, care includ (fără limitare) că serviciile Taskuri în cadrul acestui Acord sunt prestate cu grijă și pricepere;
(d) Excluderile și limitele de răspundere vor fi următoarele:
(1) Nimic în acest Acord nu exclude sau limitează răspunderea Taskuri pentru:
(i) decesul sau vătămarea corporală cauzată de neglijența noastră;
(ii) frauda sau reprezentarea frauduloasă;
(iii) orice problemă în legătură cu care ar fi ilegal pentru Taskuri să își excludă sau restricționeze răspunderea.
(2) Dacă Taskuri nu respectă termenii acestui Acord, Taskuri este responsabil pentru pierderile sau daunele pe care le suferiți ca rezultat previzibil al încălcării Taskuri a acestui Acord sau a neglijenței Taskuri, dar Taskuri nu este responsabil pentru orice pierdere sau daună care nu este previzibilă. Pierderea sau dauna este previzibilă dacă a fost o consecință evidentă a încălcării Taskuri sau dacă a fost anticipată de tine și Taskuri în momentul în care acest Acord a devenit obligatoriu.
(3) Cu excepția așa cum este stabilit în paragraful (1) de mai sus, Taskuri nu va fi răspunzător în fața tău pentru orice pierdere sau daună rezultată din sau în legătură cu:
(i) orice tranzacție între Solicitanți și Executanți;
(ii) orice furnizor de Servicii Terțe care poate fi inclus din când în când pe Platforma Taskuri.
(4) Cu excepția așa cum este stabilit în paragraful (1) de mai sus, răspunderea Taskuri față de orice Utilizator în cadrul acestui Acord este limitată la suma totală de plată efectuată de acel Utilizator către Taskuri în perioada de doisprezece luni anterioare oricărui incident care cauzează răspunderea Taskuri, sau la £30,00, indiferent care este mai mare;
LEGILE ȘI JURISDICȚIA
(1) Acest Acord este guvernat de legea engleză. Acest lucru înseamnă că accesul tău și utilizarea Platformei Taskuri, și orice dispută sau cerere care rezultă din sau în legătură cu acestea (inclusiv disputele sau cererile non-contractuale) vor fi guvernate de legea engleză.
(2) Poți iniția proceduri în legătură cu acest Acord în tribunalele engleze. Cu toate acestea, ca și consumator, dacă locuiești într-o altă țară membră a Uniunii Europene, poți iniția proceduri legale în legătură cu acest Acord fie în tribunalele engleze, fie în tribunalele acelei țări membre.
(3) Ca și consumator, dacă ești rezident în Uniunea Europeană și Taskuri îndreaptă Platforma Taskuri către statul membru în care ești rezident, vei beneficia de orice prevederi obligatorii ale legii țării în care ești rezident. Nimic din acest Acord, inclusiv paragraful (1) de mai sus, nu afectează drepturile tale ca și consumator de a te baza pe astfel de prevederi obligatorii ale legii locale.
(4) Dacă nu suntem în măsură să satisfacem plângerea ta cu privire la Serviciile noastre, atunci plângerea ta poate fi adresată site-ului de soluționare a disputelor online la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/, un site oficial gestionat de Comisia Europeană dedicat ajutării consumatorilor și comercianților să își rezolve disputele în afara instanțelor.
URMĂTOARELE DISPOZIȚII FISCALE SE APLICĂ
(1) Dacă ești Executant, trebuie să ai dreptul de a furniza Serviciile în cadrul unui Contract de Sarcină și de a lucra în Regatul Unit și nu trebuie să fii înregistrat în scopuri de TVA în afara Regatului Unit. Trebuie să te conformezi obligațiilor fiscale și reglementare în legătură cu orice plată (inclusiv Fondurile pentru Executant) primite în cadrul unui Contract de Sarcină. Nu trebuie să vinzi bunuri ca o ofertă separată prin intermediul Platformei Taskuri. Dacă există o ofertă incidentă de bunuri ca parte a unei oferte de Servicii, atunci va fi aplicat paragraful (2) de mai jos.
(2) Dacă furnizarea oricăror bunuri face parte dintr-o singură furnizare de servicii în scopuri de TVA (și nu este o furnizare separată), atunci considerația pentru astfel de bunuri va face parte din Prețul Convenit. Dacă ești Executant și furnizezi orice bunuri împreună cu Serviciile tale și astfel de bunuri ar constitui o furnizare separată în scopuri de TVA, atunci:
(i) Trebuie să furnizezi astfel de bunuri în afara Platformei Taskuri și în cadrul unui contract separat între tine și Solicitant; și
(ii) Prețul Convenit nu va constitui considerația pentru astfel de bunuri și va fi tratat în conformitate cu paragraful (1) de mai sus.
TAXA DE SERVICIU ȘI/SAU TAXA DE ANULARE
Taxa de Serviciu și/sau Taxa de Anulare devin datorate către Taskuri în cadrul acestui Acord doar după ce Taskuri și-a îndeplinit serviciile. Prin urmare, nu aveți dreptul la drepturile de anulare în conformitate cu Regulamentele privind Contractele pentru Consumatori (Informații, Anulare și Taxe Suplimentare) din 2013 în legătură cu Taxa de Serviciu și/sau Taxa de Anulare.
Taskuri Glosar
"Acord" înseamnă cea mai actualizată versiune a acordului dintre Taskuri și un Utilizator.
"Preț Convenit" înseamnă prețul convenit pentru Servicii (inclusiv orice variație) plătit în Contul de Plăți de către Solicitant, dar nu include Taxele de Serviciu sau alte costuri suportate de Executant în timpul efectuării Serviciilor pe care Solicitantul a convenit să le ramburseze.
"Taskuri", "noi", "ne" sau "nostru" înseamnă entitatea legală specificată în Termenii Specifici Ai Țării Tale.
"Sarcină", "taskrui", "task" înseamnă postare publicată pe platforma de către Poster cu datele postate de Poster.
"Insignă Taskuri" înseamnă o insignă care poate fi emisă unui Utilizator în funcție de îndeplinirea anumitor calificări sau praguri, inclusiv Icoanele de Verificare, așa cum este determinat și stabilit de Taskuri."Credite Taskuri" înseamnă creditul din cont, care include returnarea plăților pentru Prețul Convenit (în contextul anulării unui Contract de Sarcină) sau orice altceva identificat sau descris ca "Credit Taskuri" în acest Acord, pentru utilizare pe Platforma Taskuri.
"Platforma Taskuri" înseamnă site-ul Taskuri de la https://www.taskuri.ro/, aplicația mobilă Taskuri și orice altă platformă afiliată care poate fi introdusă din când în când.
"Serviciul Taskuri" înseamnă serviciul de furnizare a Platformei Taskuri, care pentru claritate include orice funcționalități disponibile pe Platforma Taskuri pentru Utilizatori, cum ar fi funcționalitatea de procesare a plăților.
"Insignă" înseamnă o Insignă Taskuri și o Icoană de Verificare.
"Zi Lucrătoare" înseamnă o zi în care băncile sunt deschise pentru afaceri generale în jurisdicția în care Utilizatorii își au contul de pe Platforma Taskuri, cu excepția zilelor de sâmbătă, duminică sau a sărbătorilor legale.
"Contract cu Partener de Afaceri" înseamnă un contract între un Partener de Afaceri și un Executant pentru a presta Servicii pentru Afaceri.
"Partener de Afaceri" înseamnă afacerea sau individul care încheie un acord cu Taskuri pentru a achiziționa Servicii pentru Afaceri.
"Servicii pentru Afaceri" înseamnă Serviciile prestate de un Executant pentru un Partener de Afaceri achiziționate în scopul revânzării către o terță parte (cum ar fi clientul Partenerului de Afaceri).
- taxa de conectare plătită de Solicitant dacă Solicitantul este responsabil de anulare; sau
- o sumă egală cu taxa de conectare pentru Contractul de Sarcină aplicabil, plătită de Executant dacă Executantul este responsabil de anulare.
"Taxă de Conectare" înseamnă taxa plătită de Solicitant către Taskuri ca considerație pentru Serviciile Taskuri (separată de Prețul Convenit) care este afișată unui Solicitant înainte de a încheia fiecare Contract de Sarcină.
"Pierdere consecutivă" înseamnă orice pierdere, daună sau cheltuială recuperabilă în conformitate cu legea:
(a) altfel decât o pierdere, daună sau cheltuială care ar fi suferită sau suportată de orice persoană într-o situație similară cu persoana care suferă sau suportă pierderea, dauna sau cheltuiala; sau
(b) care este o pierdere de:
- oportunitate sau bunăvoință;
- profituri, economii anticipate sau afaceri;
- date; sau
- valoarea oricărui echipament,
- și orice costuri sau cheltuieli suportate în legătură cu cele de mai sus.
"Termeni Specifici ai Țării" înseamnă acei termeni stabiliți în Anexa B.
"Client" înseamnă un Utilizator care utilizează Platforma Taskuri pentru a căuta Anumite Servicii.
"Taxe" înseamnă toate taxele plătite către Taskuri de către Utilizatori, inclusiv Taxa de Serviciu.
"Servicii de Verificare a Identității" înseamnă instrumentele disponibile pentru a ajuta Utilizatorii să-și verifice identitatea, calificările sau abilitățile altor Utilizatori, inclusiv verificarea prin telefon mobil, verificarea informațiilor de plată, referințe, integrarea cu rețelele sociale, Insigne Taskuri și Icoane de Verificare.
"Revendicare Instantanee" înseamnă acceptarea unei Oferte de către un Executant prin intermediul funcției de Asistență la Căutare.
"Material de Marketing" înseamnă orice actualizări, știri și oferte speciale referitoare la Taskuri sau Serviciile Terților.
"Condiție Non-excludabilă" înseamnă orice condiție, garanție sau garanție implicită într-un contract, a cărei excludere ar contraveni legea sau ar putea face ca o parte a contractului să fie nulă. Detalii suplimentare despre Condițiile Non-excludabile pentru consumatori în Regatul Unit și în Irlanda sunt prezentate în Termenii Specifici Ai Țării relevante.
"Eveniment" înseamnă fiecare eveniment individual de servicii care urmează să fie prestate de un Executant ca parte a Serviciilor Recurente.
"Ofertă" înseamnă o ofertă făcută de un Executant ca răspuns la o Cerere Postată pentru a presta Serviciile, sau o ofertă făcută de un Client pentru prestația de Servicii de către un Executant atunci când utilizează funcția de Asistență la Căutare.
"Cont de Plată" înseamnă contul operat de Furnizorul de Plată.
"Furnizor de Plată" înseamnă o entitate numită de Taskuri care administrează și operează Contul de Plată, inclusiv acceptarea plăților de la Utilizatori și efectuarea plăților către Utilizatori.
"Informații Personale" au aceeași semnificație ca cea descrisă în Termenii Specifici ai Țării tale.
"Politici" înseamnă politicile publicate de Taskuri pe Platforma Taskuri, inclusiv, dar fără a se limita la Ghidurile Comunității.
"Client" înseamnă un Utilizator care utilizează Platforma Taskuri pentru a căuta Anumite Servicii.
"Cerere Postată" înseamnă cererea Clientului pentru Servicii publicată pe Platformă (inclusiv prin intermediul funcției de Asistență la Căutare), și include termenul limită pentru finalizare, prețul și descrierea Serviciilor ce urmează a fi prestate.
"Servicii Recurente" înseamnă aceleași servicii achiziționate de către un Client folosind funcția de Asistență la Căutare de la același Executant pe o bază recurentă, de exemplu săptămânal, la două săptămâni sau lunar.
"Referință" înseamnă o funcționalitate care permite unui Utilizator să solicite altor Utilizatori să posteze o referință pe Platforma Taskuri care să îl recomande.
"Asistență la Căutare" înseamnă o funcționalitate a Platformei Taskuri prin care un Client poate furniza detalii specifice ale unei Cereri Postate cu asistența Taskuri pentru a calcula Prețul Convenit și a găsi Executanți potențiali pentru a presta Serviciile. Aceasta poate fi menționată și pe Platforma Taskuri ca "Rezervare Instantanee".
"Taxă de Serviciu" înseamnă Taxa de Conexiune și Taxa de Serviciu a Executantului.
"Servicii" înseamnă serviciile ce urmează să fie prestate așa cum sunt descrise în Cererea Postată, inclusiv orice variații sau modificări convenite înainte sau ulterior creării unui Contract de Lucru și pentru Servicii Recurente, Serviciile sunt serviciile de prestat în fiecare Eveniment.
"Contract de Lucru" înseamnă contractul separat care se formează între un Client și un Executant pentru Servicii. În absența sau în plus față de orice termeni conveniți în mod specific, termenii model incluși în Anexa A la Acord se aplică Contractelor de Lucru.
"Executant" înseamnă un Utilizator care furnizează Servicii Clientilor.
"Fonduri Executant" înseamnă Prețul Convenit minus Taxa de Serviciu.
"Listare a Executantului" înseamnă o pagină publicată de un Executant, care conține detalii (inclusiv prețuri) ale unui serviciu pe care sunt dispuși să îl ofere Clientilor.
"Taxă de Serviciu a Executantului" înseamnă taxa plătibilă de Executant către Taskuri în calitate de contraprestație pentru Serviciile Taskuri (și care face parte din Prețul Convenit) afișată Executantului înainte de a intra în fiecare Contract de Lucru.
"Serviciu de Rezolvare a Disputelor Terță Parte"înseamnă furnizorul de servicii terță parte de rezolvare a disputelor folosit pentru rezolvarea disputelor dintre Utilizatori.
"Serviciu Terță Parte" înseamnă promoțiile și linkurile către serviciile oferite de terți, așa cum pot fi prezentate pe Platforma Taskuri din timp în timp.
"Utilizator" sau "Tu" înseamnă persoana care s-a înregistrat pentru a utiliza Platforma Taskuri, fie ca Client, Client, Executant sau în alt mod.
"Icoane de Verificare" înseamnă pictogramele disponibile pentru a fi afișate pe profilul unui Utilizator și în orice astfel de postări pe Platforma Taskuri pentru a confirma detalii precum calificările, licențele, certificatele sau alte abilități ale unui Utilizator.
Reguli de Interpretare:
În Acordul Taskuri și toate Politicile, cu excepția cazului în care contextul solicită altfel:
(a) singularul include pluralul și viceversa, iar un gen include alte genuri;
(b) o altă formă gramaticală a unui cuvânt sau expresie definite are un înțeles corespunzător;
(c) o referință la un document sau instrument include documentul sau instrumentul ca novat, modificat, completat sau înlocuit din când în când;
(d) moneda aplicabilă va fi moneda specificată în Termenii Specifici ai Țării tale;
(e) o referință la o persoană include o persoană naturală, o asociație, o persoană juridică, o entitate, o autoritate sau agenție guvernamentală sau locală sau altă entitate;
(f) o referință la o lege, ordonanță, cod sau altă lege include reglementările și alte instrumente subordonate acesteia și consolidările, modificările, reînnoirile sau înlocuirile acestora;
(g) înțelesul cuvintelor generale nu este limitat de exemple specifice introduse de includere, de exemplu sau expresii similare;
(h) titlurile sunt doar în scopul ușurinței de referință și nu afectează interpretarea;
(i) orice acord, reprezentare, garanție sau despăgubire în favoarea a două sau mai multe părți (inclusiv atunci când două sau mai multe persoane sunt incluse în același termen definit) este în beneficiul lor solidar și în mod individual;
(j) o regulă de construcție nu se aplică în dezavantajul unei părți deoarece părta a fost responsabilă pentru pregătirea acestui acord sau a oricărei părți a acestuia.
Revizionat August 2023 © Taskuri Platform RO SRL