
Ai nevoie de
Ajutoare de petrecere în Dorobanți București?
Planificarea și găzduirea unei petreceri pot fi stresante, cu numeroase detalii de gestionat. Ajutoarele de petrecere atenuează acest stres, având grijă de sarcini precum amenajarea, servirea alimentelor și curățarea, permițând gazdei să se bucure de eveniment.
Persone verificate și evaluate de către alți clienți
Cu până la 50% mai ieftin decât firmele
Oferte nelimitate gratuite și fără obligații
Plăți sigure prin intermediul platformei
Serviciu în aceiași zi sau în funcție de programul tău
Top ajutoare

Alexandru N.
Bucharest, Bucharest, Bucharest
5
(2)
Ultima Recenzie
Brilliant help, loved my groceries delivered from Auchan.

Adrian M.
București, Municipiul București, București
5
(1)
Ultima Recenzie
super baiat , foarte eficient . recomand

Ana Diana G.
Bucharest, Bucharest, Bucharest
5
(1)
Ultima Recenzie
Ea m-a ajutat de la început până la sfârșit. Un proces obositor pe care l-am fac...
Mai mult
Denisa P.
București, Municipiul București, București
5
(1)
Ultima Recenzie
Sunt foarte mulțumit. A colaborat cu mine pe toată perioada efectuării taskului ...
Mai mult
Vali P.
București, București
5
(1)
Ultima Recenzie
Meșter de încredere, a zugravit cu perfect cu lavabile aplicate cu pompa airless...
Mai multUltimile recenzii

Mulțumesc frumos, servicii de terapii de cuplu excelente.
Am nevoie de un psiholog matrimonial - 250 lei

Așteptările mi-au fost depășite. Va multumesc
Mutare mobilier bucuresti - 400 lei

Top man. This is some great stuff!
Curatenie in apartament - 200 lei
Care este costul în medie pentru Ajutoare de petrecere?
250 lei - 450 lei
mic
mediu
mare

Ce este platforma Taskuri?

Postează un task
Un task este o sarcină (din Engleză). Spune-ne cu ce te putem ajuta, când și unde.

Vezi ofertele
Obțineți oferte de la oameni și firme (taskeri) de încredere.

Rezolvă-ți taskul
Alegeți taskerul potrivită pentru sarcina ta.
De ce să angajezi un serviciu de Ajutoare de petrecere prin platforma Taskuri?
Simplu, Sigur și Eficient
Angajând prin Taskuri.ro, ai parte de un proces rapid și ușor, care îți permite să găsești exact persoana potrivită pentru orice sarcină. Taskerii sunt verificați și evaluați, oferindu-ți siguranță și încredere.
Control Total
Tu decizi detaliile colaborării, prețul și persoana potrivită. Plata este păstrată în siguranță și eliberată doar după finalizarea sarcinii.
Economisești Timp
Postează o singură sarcină și primești oferte multiple. Compari opțiunile, recenziile și alegi cea mai bună soluție pentru bugetul tău.
Oferte imediate
Începe să primești oferte pentru a-ți îndeplini sarcina cât mai curând posibil!
Prețuri flexibile
Alege oferta care îți place și ți se potrivește.
Recenzii reale
Decide taskerul – fiecare utilizator primește o recenzie după sarcină.
Profesioniști locali
Alege din rândul experților din apropierea dumneavoastră.
Altele în Evenimente
Recente taskuri cu Ajutoare de petrecere în Dorobanți București
Petrecere copil 1 an Circa 40 pets Barbeque party
-120 mp -5 camere -nu necesita produsele lor
Curatenie dupa eveniment zi de nastere. Suprafata 120mp Open space
200 lei
Hostesa flyere, stand targul de nunti
100 lei
Căutăm un prieten priceput și creativ să ne ajute să împachetăm aproximativ 30 de cutii goale în hârtie de cadouri super drăguță! 🎀🎉 Aceste cutii vor face parte dintr-un decor festiv, așa că ne dorim să fie împachetate cu atenție și multă bucurie. Dacă iubești să împachetezi cadouri și să aduci un strop de magie în decoruri, acesta este task-ul perfect pentru tine! 🎄🎁 Tot ce trebuie să faci este să îți pui la lucru creativitatea și să faci niște cutii să arate spectaculos, fără a avea stresul conținutului. :)) Materialele sunt asigurate, dar dacă ai idei sau talent la împachetat, ești binevenit(ă)!
Descărcare elemente decorative de nuntă dintr-o rulotă aflată în parcarea locației: - Indicator lemn 200 cm - Oglindă verticală 150 cm - Rama + șevalet - Panou PVC + suport cupru 160 cm - 2 stâlpi decorativi din ghips (100 cm) Vom lăsa cheile de la rulotă la locație (Domeniile Săftica), dar avem nevoie de ajutorul dvs. pentru descărcarea acestora dimineață. Atașez o poza cu unul dintre elemente să vă dați seama despre ce este vorba.
500 lei
Eveniment cu 70 persoane, aperitive diverse și grătar de porc, pui, pește, salate, sosuri, bramzeturi, foietaje
Am nevoie de o persoană pentru descărcarea unor elemente decorative voluminoase (panou foto, indicator lemn, 2 stălpi de lemn, 1 prosecco cart), necesare pentru o nuntă organizată la Domeniile Săftica. Decorațiunile se vor afla în parcarea locației, în interiorul unei rulote și este necesar ca persoana responsabilă să manipuleze cu grijă fiecare obiect. Interval orar estimat: 10:00-12:00
700 lei
Vreau sa organizez o masa dupa sustinerea lucrarii de doctorat. Nu vreau ceva foarte mare pentru ca nu e spatiu. Vor fi aproximativ 15 persoane
Am nevoie de ajutor pentru relocare. Masina plus o mana de ajutor. Nu avem prea multe lucruri, acestea rezumându-se la maximum 15 cutii tip ikea
250 lei
Daca aveti nevoie de ajutor in planificarea unui eveniment, nunta, botez, majorat, petreceri aniversare sau petreceri in familie, va pot ajuta
300 lei
Daca aveti nevoie de cineva care sa va ajute cu cumparaturile sau cu plimbatul cainelui, sunt aici sa va ajut. Sunt disponibila de L -V intre orele 17.00 - 20.00 sau S-D intre orele 07.00 - 18.00
Trei platouri cu aperitive și pregătirea grătarului
100 lei
Bună ziua, ofer o mana de ajutor pentru orice task minor (curățenie, gătit, ajutat la cărat). Sunt disponibil serile dupa ora 18 si in zilele de weekend. Pretul serviciilor prestate vor fi stabilite la fata locului
O petrecere de 40 de persoane, avem nevoie de un Dj, doar să întrețină atmosfera pe ringul de dans, fără alte dorințe.
150 lei
Am nevoie sa mut saci de haine cu o masina mai mare
Bună! Caut o persoană organizată pentru a mă ajuta în ziua nunții cu detaliile organizatorice pe care eu aș putea să le omit. Persoana se va ocupa de: - programările la make-up/ hair; - organizarea ședinței foto si propunerea furnizorilor; - buna desfășurare a activităților zilnice; - pregătirile locației pentru primirea domnișoarelor de onoare la make up; - pregătirea tuturor accesoriilor/hainelor pentru mireasă și domnișoarele de onoare; - menținerea agendei; - orice sfat/ ajutor este bine venit! Interval orar propus: 09:00-15:00
Sunt o persoană care regizez și organizez diferite evenimante, am nevoie de o persoana plina de inițiativa în calitate de Ajutor de petrecere, pentru o colaborare frumoasa si de lung timp


Am avut o colaborare frumoasă, care continuă și la moment
Sa fie disponibil partime de a participa la diferite evenimente pe o ora doua, plata la eveniment


Am avut parte de o colaboare foarte productivă, cu mari perspective
30 lei
Hello! Am nevoie de cineva care poate sa cumpere pentru mine artificii pentru tort de la Auchan si sa mi le livreze la o anumita locatie (stabilim ora impreuna)