Coordonator de echipă
Google penalizează conținutul generat de ChatGPT
Cuprins
Algoritmul Google joacă un rol crucial în determinarea vizibilității a conținutului și afacerilor online. Recent, Aprilie 2024, s-a discutat intens despre cum Google ar trebui să abordeze conținutul generat prin AI. Acest articol își propune să exploreze implicațiile ai inteligenței artificiale în liniile directoare ai Google.
Google penalizează conținutul AI
Da, deci Google nu permite poziții superioare pe search engine results page (SERP) conținutului generat de AI. De ce? Pentru că nu este original. Google a adoptat o politică de E-E-A-T: experience, expertise, authoritativeness, trustworthiness.
Problema 1: nu are experiență
Conținutul generat de AI nu are partea acesta de experiență. Spre exemplu ChatGPT folosește Large Language Models (LLM) și generează cuvinte care consideră că sunte cele mai apropiate subiectului sau cuvintelor scrise în prompt.
Problema 2: este un amestec de conținut
Conțintutul de AI nu aduce o noutate noua, sau ceva folositor, sau ceva ce din experiența unui om dar deseori generează conținut care este bombardad internetul. Problema este că dacă toți și toți deja folosesc AI pentru crearea conțintului păi se face un amestec de conținut și nimic nu este calitativ.
Problema 3: conținut necalitativ
Conținutul de AI, dar și acel scris cu scop de a fi în poziții superioare pe SERP, mai ales care este scris cu spam de cuvinte cheie este considerat low quality. Google în Core Update din Martie 2024, a adresat problema aceasta și acuma susține și promovează doar conținutul care cu adevărat este de calitativ.
Soluția
Soluția este desigur crearea conținutului calitativ, folositor și original care să fie drag de citit de utilizatori. Google promovează organic website-urile care cu adevărat aduc o valoare utilizatorilor. Vă reamintim faptul că conținutul trebuie să corespundă cât mai bine cu guidelines precum E-E-A-T.
Platforma Taskuri vă poate pune în legătură cu un copywriter din zona dvs sau remote ca să vă ajute să scrieți articole profesioniste și plăcute nu doar oamenilor dar și Google.