Founder & CEO

Cum să îmi setez alerte de taskuri?

Cum să îmi setez alerte de taskuri?

Platforma taskuri funcționează cel mai bine folosind inteligența artificală de recomandare a taskurilor. O alertă de task este o notificare despre un task postată recent pe care credem că ați fi interesat. Taskurile postate le potrivim prin alertele de taskuri pe care le-ați configurat în contul dvs. Taskuri.

 

Vă putem trimite aceste alerte prin notificări push și e-mail, astfel încât să fiți mereu la curent cu sarcinile relevante din zona dvs sau remote.

 

Cum îmi adaug alerte de taskuri?

 

Din aplicațiile Taskuri:

 

1. Din meniul de jos selectați Cont
2. Selectează Setează alerte de taskuri și adaugă o nouă alertă după preferințe.

 

 

De pe siteul taskuri.ro:

1. Navighează în Panoul tău și accesează 'Alerte de taskuri'.

 

 

Cum să optimizez alertele de taskuri?

 

Vă puteți optimiza alertele setând o anumită locație și raza. De exemplu, poți seta alerte pentru taskuri de consultanță juridică în drept civil într-un perimetru de 5km de locația ta. Dacă ești deschis la proiecte de design grafic remote, setează-ți alertele corespunzător pentru a primi doar taskurile remote relevante.

 

Fii cât mai specific în descrierea alertei pentru a primi recomandări precise, precum "Mecanic auto, BMW, schimb de ulei". Această specificitate îți va filtra taskurile la cele mai relevante pentru tine.


Pentru o varietate mai largă de taskuri, folosește cuvinte cheie generale, cum ar fi "grădinărit", "bucătar", sau "curățenie". Cu cât sunt mai generale cuvintele cheie, cu atât mai diversă va fi selecția de taskuri propuse.

 

 

Continuare: Cum Taskuri folosește AI pentru recomandarea taskurilor? 

Dacă articolul nu este în regulă, vă rugăm să ne contactați.