
Founder & CEO
Cum anulez sarcina ca client?
Uneori pot apărea situații care te-ar putea face să dorești să anulezi o sarcină.
Dacă te afli în această situație, îți recomandăm cu tărie să încerci mai întâi să vezi dacă există o altă soluție pentru ca sarcina să fie dusă la bun sfârșit. În funcție de context, poți cere modificare zilei, poți ajusta prețul sarcinii sau poți comunica direct cu furnizorul prin mesaje private.
Pentru a trimite o solicitare de anulare urmează pașii de mai jos:
1. Autentifică-te în contul tău Taskuri și accesează pagina sarcinii.
2. Apasă pe „Mai multe opțiuni” și apoi pe „Anulează sarcina”.
3. Urmează pașii indicați și completează toate informațiile necesare. Asigură-te că specifici motivul pentru care dorești să anulezi sarcina.
Notă:
- Dacă sunteți responsabil pentru anularea sarcinii, taxa de conectare nu va fi rambursată.
- Dacă nu sunteți responsabil pentru anulare, taxa de conectare va fi rambursată.