Asigurare

Vă rugăm să rețineți că acesta este doar un rezumat al poliței de asigurare de răspundere civilă Taskuri si se aplica doar in Romania.

Momentan asigurare nu este disponibila pentru Utilizatori.

Informatii generale

Informațiile pe care le colectăm direct de la dumneavoastră

Asigurarea de răspundere civilă funcționează pe bază de daune făcute și notificate. Când sunteți notificat și depuneți o revendicare, termenii și condițiile de la acea dată se vor aplica cererii dvs. – nu cele care ar fi putut fi utilizate înainte de acea dată.

Reclamațiile trebuie depuse în termen de 30 de zile calendaristice de la data producerii incidentului.

În calitate de Tasker, vă rugăm să rețineți că, în calitate de antreprenor independent, sunteți în continuare răspunzător pentru vătămările corporale sau daunele cauzate de dvs. unor terți – așa că vă rugăm să aveți grijă atunci când finalizați sarcinile.

Toată acoperirea se supune termenilor și condițiilor poliței și există excluderi care se aplică. În calitate de Tasker, vă rugăm să vă asigurați că sunteți la curent cu detaliile, inclusiv dacă sarcina pe care urmează să o îndepliniți este asigurată. Întrebări frecvente și informații AsigurarePage acești termeni și condiții pot fi găsite mai jos.

Cum devin eligibil pentru acoperirea în cadrul poliței de asigurare de răspundere față de terți?

Pentru ca un Tasker să fie acoperit de polița de asigurare de răspundere față de terți, trebuie îndeplinite următoarele condiții:

  • (a) Tasker-ul (și orice asistenți) trebuie să fie membri înregistrați ai Taskuri pe platforma Taskuri; și
  • (b) Sarcina trebuie să fie finalizată și plătită prin intermediul platformei Taskuri. Sarcinile plătite prin alte modalități (inclusiv cash în mână) nu sunt acoperite; și
  • (c) Vătămarea personală sau deteriorarea proprietății trebuie să apară ca rezultat al sarcinii pe care ați îndeplinit-o. Este acoperită doar vătămarea suferită de persoane în afara Tasker-ului. Persoanele aflate sub controlul sau supravegherea Tasker-ului nu sunt acoperite (cu excepția cazului în care sunt, de asemenea, înregistrați pe Taskuri). De asemenea, este acoperită și deteriorarea proprietății, dar nu include proprietățile care vă aparțin sau care sunt sub controlul sau supravegherea dvs. în timpul îndeplinirii acestor sarcini.

La ce Activități ale Taskerului se aplică asigurarea?

Asigurarea Taskuri nu acoperă toate sarcinile sau activitățile. Vă rugăm să consultați lista de activități excluse pentru mai multe informații. Dacă nu sunteți sigur dacă activitatea dvs. de sarcină este acoperită, vă rugăm să ne contactați. Vă vom conecta cu un reprezentant de asigurări calificat pentru a vă ajuta să găsiți răspunsul.

Nu există acoperire de asigurare în cazul în care vătămarea sau deteriorarea proprietății apare ca urmare a:

  • Acțiunilor intenționate sau deliberare ale Taskerului
  • Activităților criminale sau acțiunilor care sunt de natură criminală
  • Rănirii unei persoane în supravegherea directă sau controlul Taskerului, care este membru Taskuri sau angajat direct de Tasker pentru a ajuta la îndeplinirea sarcinii (acest lucru nu se aplică Clientului)
  • Calității slabe a lucrării, lucrării de slabă calitate sau costului pentru remedierea lucrării care nu este „potrivită pentru scopul” dacă această lucrare a cauzat vătămări personale sau deteriorarea proprietății

Există și alte excluderi care se aplică poliței.

Nu există acoperire dacă vătămarea sau dauna este cauzată de:

  • Folosirea vehiculelor
  • Folosirea ambarcațiunilor
  • Folosirea aeronavelor
  • Folosirea armelor de foc
  • Sfaturi sau servicii legale sau financiare

Se aplică asigurarea în cazul în care cuiva nu îi place munca pe care am făcut-o?

Se aplică asigurarea în cazul în care cuiva nu îi place munca pe care am făcut-o?

Costurile suportate pentru remedierea lucrării descrise mai sus nu sunt acoperite de asigurare.

Ce trebuie să facă un Tasker în caz de deteriorare sau vătămare a unui Client sau a altcuiva în timpul îndeplinirii unei sarcini?

  • (a) Vă rugăm să contactați suportul cât mai curând posibil.
  • (b) Vă rugăm să țineți cont că termenii de asigurare cer ca Tasker-ul să nu recunoască responsabilitatea către terțe părți pentru pierdere în timp ce o cerere este în curs de investigare.
  • (c) Expertul în despăgubiri va avea nevoie de detalii cu privire la modul în care s-a produs vătămarea sau deteriorarea. Vă rugăm să notați detaliile martorilor independenți și să faceți fotografii ale daunelor, dacă este necesar.
  • (d) Suportul Taskuri va furniza Tasker-ului un formular de cerere pentru a fi depus.

De asemenea, vă așteptăm să comunicați prompt atunci când vă contactăm pentru informații suplimentare legate de o cerere de asigurare. În caz contrar, am putea lua măsuri, inclusiv restricționarea abilității dvs. de a face oferte pe platforma Taskuri sau suspendarea accesului dvs. la platformă.

Ce este o franșiză și cum se aplică în cazul meu?

O franșiză reprezintă o sumă de bani pe care trebuie să o plătiți înainte ca acoperirea să fie oferită pentru o cerere în cadrul poliței.

În cazul în care suma cerută este mai mică decât suma franșizei, polița de asigurare de răspundere față de terți nu se aplică.

Vă rugăm să rețineți că Tasker-ul asigurat va trebui să contribuie la plata cererii sub formă unei sume de plată a franșizei de până la 12.500 RON sau echivalentul în moneda locală.

Ce se întâmplă dacă mă rănesc în timp ce îndeplinesc sarcina?

Dacă ați suferit o vătămare în timp ce efectuați activități care nu sunt excluse altfel ca parte a unei sarcini pe Taskuri, vă rugăm să ne contactați imediat. Echipa noastră vă poate oferi sfaturi cu privire la situația dvs.

Dacă aveți nevoie de asistență medicală, apelați o ambulanță sau linia de urgență locală.

Pentru sfaturi privind menținerea siguranței în calitate de Tasker, consultați colecția noastră de liste de verificare a siguranței disponibilă aici.

Vă rugăm să rețineți: aceasta este o prezentare succintă a poliței de asigurare de răspundere față de terți Taskuri. Nimic din ceea ce conține această prezentare nu reprezintă sfaturi generale sau personale.De asemenea, se declară și se convine că nimic din conținutul acestei prezentări nu ar trebui să fie înțeles ca o condiție, termen sau excludere expresă sau implicită care face parte din termenii și condițiile poliței de asigurare ale Asigurătorului sau să fie luată în considerare în cazul unei Cereri. Vă rugăm să contactați Taskuri pentru acces la Certificatul de Valută și/sau Programul de Asigurare și/sau Condițiile Poliței pentru informații referitoare la acoperirea specifică, termenii, condițiile și excluderile oferite de Asigurător în cazul unui incident, eveniment sau Cerere.Vă rugăm de asemenea să rețineți că fiecare Cerere este supusă unei Franșize plătibile de către Tasker - detalii complete ale Poliței, acoperirea și excluderile, inclusiv detaliile referitoare la franșiză, sunt disponibile la cerere din partea Tasker-ului.

Actualizat la 24 August 2023.