Cum găsesc și rezervă clienții serviciile listării mele?

Actualizat la 16.07.2024

Acest articol îți spune tot ce trebuie să știi despre cum clienții vor găsi listarea ta pe Taskuri și ce se întâmplă atunci când un client solicită să rezerve serviciile tale.

Cum găsesc clienții listarea mea?

Listarea ta este activă pe Taskuri. Apare pe profilul tău public și pe paginile de categorii. Unele listări sunt promovate și pe pagina principală Taskuri.

Clienții pot găsi listarea ta prin:

  • Accesarea profilului tău public
  • Accesarea categoriei relevante de pe pagina principală
  • Utilizarea cuvintelor cheie pentru a căuta serviciile tale în caseta de căutare

De asemenea, poți copia și distribui URL-ul listării tale pe canalele tale, cum ar fi conturile de social media!

Ce se întâmplă când primesc o solicitare de rezervare?

Când un client găsește și accesează listarea ta, va vedea pagina publică a listării. Această pagină afișează informațiile introduse la configurarea listării, cum ar fi titlul, descrierea, disponibilitatea, pachetele de preț și orice imagini încărcate. Pentru a vedea pagina listării tale, accesează pagina „Listările mele” și dă clic pe listarea ta.

Ce se întâmplă când primesc o solicitare de rezervare?

  1. Clientul solicită rezervarea

    Clientul va selecta unul dintre pachetele tale, va introduce locația și data la care dorește să fie realizată sarcina și va apăsa „Solicită rezervarea”. Clientul are, de asemenea, opțiunea de a include un mesaj privat pentru tine.

  2. Vei primi o notificare

    Vei primi un email în inbox, o notificare push în aplicația mobilă și în dependență de disponibilitate un SMS. Dă clic pe notificare sau accesează Conversațiile tale de pe Taskuri pentru a găsi solicitarea de rezervare.

    Sfat: Pentru a te asigura că nu ratezi notificările de solicitare de rezervare, mergi la setările de notificări și asigură-te că căsuțele pentru „Email”, „SMS” și „Push” sunt bifate.

  3. Convenirea asupra detaliilor și prețului lucrării și răspunsul

    Vei avea ocazia să răspunzi clientului și să discuți jobul înainte de a te angaja. Folosește chatul pentru a confirma detaliile, a înțelege cerințele speciale, a pune întrebări de clarificare și a conveni asupra prețului.

    Odată ce sunteți de acord, fă o ofertă finală astfel încât clientul să te poată atribui sarcinii.

    Alternativ, dacă nu poți sau nu dorești să realizezi jobul din orice motiv, folosește mesajele pentru a refuza politicos.

    Sfat: Indiferent dacă faci o ofertă sau refuzi politicos, ar trebui să răspunzi clientului în termen scurt. Acest lucru asigură o experiență pozitivă pentru client și ajută la protejarea ratei tale de răspuns și a reputației generale (care determină clasarea listării tale).

  4. Realizează sarcina

    Odată ce oferta ta este acceptată de client, solicitarea de rezervare se va transforma într-un task atribuit și jobul va fi al tău de completat conform aranjamentului.

Articole similare