Cum este clasată listarea meu și cum pot să-mi îmbunătățesc clasarea?
Actualizat la 16.07.2024
După ce creezi anunțul, acesta va fi revizuit în termen de 24 de ore pentru a ne asigura că respectă liniile noastre directoare. Apoi, va deveni activ pe website-ul Taskuri și pe aplicația iPhone și Android, unde clienții îl pot răsfoi, căuta și solicita pentru rezervare. Clienții îți pot descoperi listarea prin pagina principală și rezultatele căutării.
Platforma Taskuri folosește un sistem care clasează cele mai bune anunțuri pe prima pagină și în rezultatele căutărilor. Acesta ia în considerare mulți factori pentru a determina ordinea anunțurilor, dar unii factori au un impact mai mare decât alții. În special:
Relevanță: cât de relevant este anunțul tău pentru ceea ce caută un client. Analizăm titlul anunțului, descrierea, pachetele, categoria și etichetele de căutare pe care le introduci atunci când creezi anunțul pentru a determina dacă acesta se potrivește cu ceea ce caută un client.
Calitate: Ne uităm la indicatori de calitate precum imaginile anunțului, descrierea și numărul și calitatea pachetelor. Vezi mai multe informații despre cum să creezi un anunț de calitate pe care clienții să-l adore.
Reactivitate: cât de rapid răspunzi la cererile de rezervare și la întrebări. Prioritizăm anunțurile taskerilor care răspund constant și rapid clienților.
Reactivitatea ta
Reactivitatea este unul dintre cei mai importanți factori în clasarea anunțului tău. Cu cât răspunzi mai repede la noile cereri de rezervare, cu atât anunțul tău va fi clasat mai sus și vei avea mai multe șanse să fii rezervat.
Pentru a-ți îmbunătăți reactivitatea, răspunde cât de repede poți. Poți răspunde prin:
- Făcând o ofertă
- Punând o întrebare în secțiunea ‘Întrebări’
- Refuzând politicos solicitarea
Este important să răspunzi clientului chiar și atunci când nu poți realiza jobul. De exemplu, dacă nu ești disponibil în data respectivă, dacă clientul este prea departe sau dacă nu ai abilitățile sau echipamentul necesar. Acest lucru va proteja clasarea anunțului tău și va asigura că vei continua să primești cereri de rezervare în viitor!
Este esențial ca clienții să primească un răspuns rapid inițial atunci când solicită rezervarea anunțului tău. De aceea, reactivitatea ta se referă în principal la prima dată când răspunzi la o nouă cerere de rezervare, nu la fiecare mesaj de urmărire pe care clientul ți-l poate trimite ulterior. Cu toate acestea, te încurajăm să tratezi orice mesaje de urmărire cu același grad de serviciu pentru a închide tranzacția și a asigura jobul! Dacă, dintr-un motiv sau altul, clientul nu îți răspunde după ce i-ai pus o întrebare sau i-ai făcut o ofertă, nu te vom penaliza pe tine și anunțul tău - este responsabilitatea clientului, nu a ta!
Pauzarea anunțului
O altă modalitate foarte ușoară de a menține clasarea anunțului tău este utilizarea funcției de Pauză.
Dacă ești complet rezervat, dacă pleci în vacanță sau dacă pur și simplu vrei să iei o pauză, accesează pagina „Listează Serviciile Mele” și pune pe pauză anunțul pentru a opri primirea cererilor de rezervare. În timp ce anunțul tău este pe pauză, acesta va fi ascuns din rezultatele căutărilor clienților și nu vei primi cereri de rezervare. Poți reporni anunțul în orice moment pentru a începe să primești din nou cereri de rezervare.