Listări

Ce este o listare?

O listare este o pagină care oferă informații despre serviciile tale și opțiunea ca serviciile să fie comandate.

Cu ajutorul listărilor, nu vei avea nevoie de un website propriu. Noi te ajutăm să îți promovezi serviciile. Primești mesaje direct de la potențiali clienți, le poți face o ofertă privată, iar ambii sunteți protejați de platforma Taskuri.

Câte listări pot crea?

Poți crea câte listări dorești!

Noi te încurajăm să creezi cât mai multe listări pentru diferitele servicii pe care le oferi. Poți crea mai multe listări în aceeași categorie sau în categorii diferite, la fel ca mulți dintre taskerii platformei.

O situație ipotetică: Ea este Andreea, face curățenie și știe cum să editeze videoclipuri pentru social media. Andreea a creat două listări, iar clienții o contactează direct din listările ei.

Care este prețul unei listări?

Nu costă nimic. Toate listările sunt create, postate și promovate de noi gratuit pe toată perioada activă a listării.

Tu vei plăti un comision în funcție de nivelul tău ca tasker doar dacă un client este nou și oferta ta a fost acceptată prin listare. Pentru orice alt client, nu vei plăti acest comision.

Ce este un pachet de oferte?

Pachetele cu oferte, așa cum sugerează numele, sunt un set de servicii pe care le poți oferi la un anumit preț. Poți folosi diferite pachete pentru a ajusta prețurile listării pentru diferiți clienți, nevoile lor și bugetele lor.

Un pachet conține un nume, un preț și o descriere a ceea ce este inclus în acel preț. Este conceput pentru a fi flexibil, pentru a acomoda nevoile unice.

Un exemplu ar fi:

Andreea și anunțul ei de fotografie pentru nunți. Pachetele ei pentru anunțul său au fost:

Ședință foto de 1 oră - 500 lei
Ședință foto de 2 ore - 800 lei
Ședință foto de 4 ore - 1500 lei
Ședință foto de o zi întreagă - 2000 lei

Cum este clasată listarea meu și cum pot să-mi îmbunătățesc clasarea?

După ce creezi anunțul, acesta va fi revizuit în termen de 24 de ore pentru a ne asigura că respectă liniile noastre directoare. Apoi, va deveni activ pe website-ul Taskuri și pe aplicația iPhone și Android, unde clienții îl pot răsfoi, căuta și solicita pentru rezervare. Clienții îți pot descoperi listarea prin pagina principală și rezultatele căutării.

Platforma Taskuri folosește un sistem care clasează cele mai bune anunțuri pe prima pagină și în rezultatele căutărilor. Acesta ia în considerare mulți factori pentru a determina ordinea anunțurilor, dar unii factori au un impact mai mare decât alții. În special:

Relevanță: cât de relevant este anunțul tău pentru ceea ce caută un client. Analizăm titlul anunțului, descrierea, pachetele, categoria și etichetele de căutare pe care le introduci atunci când creezi anunțul pentru a determina dacă acesta se potrivește cu ceea ce caută un client.

Calitate: Ne uităm la indicatori de calitate precum imaginile anunțului, descrierea și numărul și calitatea pachetelor. Vezi mai multe informații despre cum să creezi un anunț de calitate pe care clienții să-l adore.

Reactivitate: cât de rapid răspunzi la cererile de rezervare și la întrebări. Prioritizăm anunțurile taskerilor care răspund constant și rapid clienților.

Reactivitatea ta

Reactivitatea este unul dintre cei mai importanți factori în clasarea anunțului tău. Cu cât răspunzi mai repede la noile cereri de rezervare, cu atât anunțul tău va fi clasat mai sus și vei avea mai multe șanse să fii rezervat.

Pentru a-ți îmbunătăți reactivitatea, răspunde cât de repede poți. Poți răspunde prin:

  • Făcând o ofertă
  • Punând o întrebare în secțiunea ‘Întrebări’
  • Refuzând politicos solicitarea

Este important să răspunzi clientului chiar și atunci când nu poți realiza jobul. De exemplu, dacă nu ești disponibil în data respectivă, dacă clientul este prea departe sau dacă nu ai abilitățile sau echipamentul necesar. Acest lucru va proteja clasarea anunțului tău și va asigura că vei continua să primești cereri de rezervare în viitor!

Este esențial ca clienții să primească un răspuns rapid inițial atunci când solicită rezervarea anunțului tău. De aceea, reactivitatea ta se referă în principal la prima dată când răspunzi la o nouă cerere de rezervare, nu la fiecare mesaj de urmărire pe care clientul ți-l poate trimite ulterior. Cu toate acestea, te încurajăm să tratezi orice mesaje de urmărire cu același grad de serviciu pentru a închide tranzacția și a asigura jobul! Dacă, dintr-un motiv sau altul, clientul nu îți răspunde după ce i-ai pus o întrebare sau i-ai făcut o ofertă, nu te vom penaliza pe tine și anunțul tău - este responsabilitatea clientului, nu a ta!

Pauzarea anunțului

O altă modalitate foarte ușoară de a menține clasarea anunțului tău este utilizarea funcției de Pauză.

Dacă ești complet rezervat, dacă pleci în vacanță sau dacă pur și simplu vrei să iei o pauză, accesează pagina „Listează Serviciile Mele” și pune pe pauză anunțul pentru a opri primirea cererilor de rezervare. În timp ce anunțul tău este pe pauză, acesta va fi ascuns din rezultatele căutărilor clienților și nu vei primi cereri de rezervare. Poți reporni anunțul în orice moment pentru a începe să primești din nou cereri de rezervare.

Cum voi ști dacă un client a solicitat o rezervare?

Există 3 modalități prin care poți primi notificări pentru solicitările de rezervare:

  • Email
  • Notificări push
  • Alerta tip bulă/banner în aplicație

Ce sunt alertele tip bulă în aplicație?

Alertele tip bulă în aplicație apar pe contul tău atunci când un client solicită o rezervare, astfel încât să nu le ratezi în timp ce navighezi prin sarcini. Dacă ai o solicitare de rezervare în așteptare care necesită un răspuns, alerta nu va dispărea până când nu faci un comentariu sau o ofertă pe solicitare.

Pentru utilizatorii iOS/Android/web:

Alerta va apărea în 3 locuri:

  • Centrul de notificări
  • Va fi creat un nou chat
Cum pot clienții să mă contacteze în legătură cu listarea mea?

Atunci când un client accesează listarea ta și selectează un pachet, va putea trimite o întrebare sau o solicitare de rezervare. Odată ce întrebarea a fost trimisă, se va crea un chat privat unde poți discuta detaliile sarcinii, prețul și orice cerințe specifice cu clientul înainte de a confirma sarcina prin crearea unei oferte private.

Deși discuți în privat cu clientul, schimbul de date de contact nu este permis până când sarcina nu este efectiv atribuită.

Cum găsesc și rezervă clienții serviciile listării mele?

Acest articol îți spune tot ce trebuie să știi despre cum clienții vor găsi listarea ta pe Taskuri și ce se întâmplă atunci când un client solicită să rezerve serviciile tale.

Cum găsesc clienții listarea mea?

Listarea ta este activă pe Taskuri. Apare pe profilul tău public și pe paginile de categorii. Unele listări sunt promovate și pe pagina principală Taskuri.

Clienții pot găsi listarea ta prin:

  • Accesarea profilului tău public
  • Accesarea categoriei relevante de pe pagina principală
  • Utilizarea cuvintelor cheie pentru a căuta serviciile tale în caseta de căutare

De asemenea, poți copia și distribui URL-ul listării tale pe canalele tale, cum ar fi conturile de social media!

Ce se întâmplă când primesc o solicitare de rezervare?

Când un client găsește și accesează listarea ta, va vedea pagina publică a listării. Această pagină afișează informațiile introduse la configurarea listării, cum ar fi titlul, descrierea, disponibilitatea, pachetele de preț și orice imagini încărcate. Pentru a vedea pagina listării tale, accesează pagina „Listările mele” și dă clic pe listarea ta.

Ce se întâmplă când primesc o solicitare de rezervare?

  1. Clientul solicită rezervarea

    Clientul va selecta unul dintre pachetele tale, va introduce locația și data la care dorește să fie realizată sarcina și va apăsa „Solicită rezervarea”. Clientul are, de asemenea, opțiunea de a include un mesaj privat pentru tine.

  2. Vei primi o notificare

    Vei primi un email în inbox, o notificare push în aplicația mobilă și în dependență de disponibilitate un SMS. Dă clic pe notificare sau accesează Conversațiile tale de pe Taskuri pentru a găsi solicitarea de rezervare.

    Sfat: Pentru a te asigura că nu ratezi notificările de solicitare de rezervare, mergi la setările de notificări și asigură-te că căsuțele pentru „Email”, „SMS” și „Push” sunt bifate.

  3. Convenirea asupra detaliilor și prețului lucrării și răspunsul

    Vei avea ocazia să răspunzi clientului și să discuți jobul înainte de a te angaja. Folosește chatul pentru a confirma detaliile, a înțelege cerințele speciale, a pune întrebări de clarificare și a conveni asupra prețului.

    Odată ce sunteți de acord, fă o ofertă finală astfel încât clientul să te poată atribui sarcinii.

    Alternativ, dacă nu poți sau nu dorești să realizezi jobul din orice motiv, folosește mesajele pentru a refuza politicos.

    Sfat: Indiferent dacă faci o ofertă sau refuzi politicos, ar trebui să răspunzi clientului în termen scurt. Acest lucru asigură o experiență pozitivă pentru client și ajută la protejarea ratei tale de răspuns și a reputației generale (care determină clasarea listării tale).

  4. Realizează sarcina

    Odată ce oferta ta este acceptată de client, solicitarea de rezervare se va transforma într-un task atribuit și jobul va fi al tău de completat conform aranjamentului.

Cât timp va dura până va fi aprobată listarea mea?

După ce creezi anunțul, acesta va fi revizuit în termen de 1-3 zile lucrătoare pentru a ne asigura că respectă liniile noastre directoare. Apoi, va deveni activ pe site și pe aplicațiile iPhone și Android, unde clienții îl pot răsfoi, căuta și solicita pentru rezervare.