Founder & CEO

Furnizorul nu răspunde la mesajele tale

Dacă furnizorul (tasker) nu răspunde la mesajele tale, îți recomandăm să îi acorzi un interval de 24–48 de ore pentru a reveni cu un răspuns (cu excepția cazurilor urgente).

Dacă tot nu răspunde sau nu se prezintă pentru a finaliza sarcina la ora stabilită, trimite-i un mesaj privat prin platforma Taskuri în care îl informezi că vei iniția o cerere de anulare. Pentru a anula sarcina, treci la pagina sarcinii tale. Odată ce anularea este procesată cu succes, plata va fi returnată sub formă de credit pe Taskuri până la sfârșitul următoarei zile lucrătoare. Astfel, poți reposta rapid sarcina fără să aștepți rambursarea banilor.

Nu uita să actualizezi orice detaliu care s-ar fi putut schimba (precum data limită sau locația).
Dacă dorești ca plata să fie returnată direct în contul tău bancar în loc de credit Taskuri, mentionează aceasta în formularul de anulare.

Dacă articolul nu este în regulă, vă rugăm să ne contactați.